ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

می خوام شب برم خونه فتوچینی با میگو درست کنم. خوشمزه می شه :)

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1397 ساعت 01:44 ق.ظ

چقد خوب شد نوشتی ای ورونیک بی معرفت ...میدونی من از کی میخونمت...؟! اوه ...از اون موقع ها که هممون جوون و کله شق بودیم و همش گریه میکردیم...اون موقع ها ...خیلی اتفاقا افتاد واسه هممون....چقد عوض شدیم چه بزرگ شدیم با تجربه شدیم دختر کوچولوهای دیروز زنای فاتح ٣٠،٣٢ ساله امروز ...
خوب شد اومدی خیلی خوب

اوه از کجا فهمیدی نوشتم اینجا؟!

سپیده سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1397 ساعت 04:34 ب.ظ

گاهی دلم هوای شبایی رو میکنه که میامدم میخوندمتون به دنیاتون پا میذاشتم و ازت چیز یاد میگرفتم...
چند وقت پیشا یکی جایی گفت من سرچشمه تردیدای دنیام تو دلم گفتم وا ؟اون که ورون ما بود:)

ای جان باورم نمی شه همچین خواننده ی باوفایی داشته باشم من! مایه افتخارمی که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد