ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

چقدر محیط مجازی برام بورینگ شده! دست خودم نیست. چنلا رو که باز می کنم همه نشستن دارن از خودشون فقط تعریف می کنن که ما چقدر خوبیم و خوشبختیم و اینا. خب آخه چرا؟!

دوباره اومدیم سرکار. امسال اولین سالی بود که خیلی ننوشتم. دور بودم از نوشتن و اینکه حتی خودمو هم دور نگه داشتم. نمی دونم دلیلش چیه. سعی می کنم یه سری چیزا رو تو دلم سیو کنم. 

خودم خوبم. گاهی فکر می کنم دوست دارم بهتر از این ها باشم. اما یه وقتایی انرژیم فروکش می کنه. به شدت چاق شدم. چیز عجیبیم نیست اونقدری که خوردم و نوشیدم و خوابیدم و هیچ کاری نکردم. وقتی وزنم بیشتر می شه حالم بد می شه. نمی تونم حس خوبی نسبت به خودم داشته باشم و این مورد رو اصلن دوست ندارم. دوباره رژیم رو شروع کردم و ورزش کردن رو. همیشه دوست دارم زود نتیجه بگیرم. صبر ندارم. اما دارم تلاش می کنم صبور باشم و راهمو به درستی ادامه بدم. 

دیگه اینکه برنامه هامون رو دنبال می کنیم و هر روز با چالش های جدید روبرو می شیم. فعلن همه شون رو یه جوری حل کردیم. (: