ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

مدیرم با دوست پسرش مشکل داره اخم و تخمشو ما باید تحمل کنیم! گرچه من با مدیرم دوستم و رابطه ی نزدیکی هم با هم داریم اما همیشه با خودم فکر می کنم چرا آدما باید مشکلات زندگی شخصیشون رو تو رابطه ی کاریشون انعکاس بدن؟ یه روز پریودیم، یه روز دعوا کردیم، یه روز قهریم... چرا باید مایی که زیر دستشونیم از این موضوع رنج ببریم؟ و واقعیتش اینه که این موضوع فقط مربوط به زن ها نیست و من مدیرهای مردی هم داشتم که مشکلات شخصیشون رو قاطی رابطه ی کاری می کردن. برای منی که انرژیم زود تحلیل می ره واقعیتش اینه که این موضوع خیلی روم اثر میذاره و اذیتم می کنه. 

همیشه فکر می کنم مدیر حکم سوخت رو برای یه گروه کاری داره. اونه که به اشتیاق کارکنانش تو محیط کاری دامن می زنه یا دلزده شون می کنه. واقعا مدیریت فقط حقوق مدیریت دریافت کردن نیست. مدیر باید پشتیبان کارمنداش باشه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
رهآ سه‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 11:28 ب.ظ http://rahayei.blogsky.com

واااای ورونیک چقدددر خوب که اینجا مینویسی
خیلی اتفاقی بهت سرزدم
بعید میدونم من یادت باشه
ولی خوشحالم که بازم مینویسی
برم بخونمت :)

خوشحالم هنوز کسانی منو به یاد دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد