ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

Perfection2

دیگه اینکه برای لاغر شدن خیلی چیزا مسئله ست. اینکه چطور لاغر بشیم هم مهمه. من همیشه راه های سریعتر رو ترجیح می دم. به خاطر همینم ورزش باید کنار رژیمم باشه.


یکی از مشکلاتی که تو مسیر لاغری برای آدم پیش میاد... اغلب موضوع گلاب به روتون دفع هست! من وقتی برنج و نون رو از رژیم غذاییم حذف می کنم... شبا زیاد غذا نمی خورم و کلن حواسم به چربی موارد غذایی ای که مصرف می کنم جمع می شه، سیستم دفع بدنم کند می شه. همیشه مقدار زیادی سبزیجات و میوه استفاده می کنم که اینها همگی فیبرن و نباید مشکل خاصی پیدا کنم... اما با کم شدن غذام به یه محرک نیاز پیدا می کنم و اون هم قهوه ست! بدنم به سرعت به مصرف قهوه ری اکشن نشون می ده. البته ناگفته نماند که مصرف قهوه درست نیست اما من ترجیحم اینه که سیستم بدنم به درستی کار کنه تا دچار سنگینی و بی حس و حالی نشم. (چه حرفای حال به هم زنی هم می زنم!)


دیگه اینکه یه چیز دیگه هم وجود داره و اون هم استفاده از برگ سنا هست. جوشونده برگ سنا روی روده تاثیر می گذاره و به خالی شدنش کمک می کنه. البته نباید تو مصرفش زیاده روی کرد چون باعث دل پیچه می شه. و اینکه مصرف طولانی مدتش باعث تنبلی روده می شه.


مورد دیگه اینه که تو روند لاغری باید به فکر پوست بدنم باشیم. من همیشه بعد از حمام، از لوسیون برای پوستم استفاده می کنم. تابستون و زمستون هم فرقی نداره. اما تو دوره لاغری باید بیشتر به پوست رسیدگی بشه تا دچار ترک نشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
میلو دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:00 ب.ظ

Im always into this topic لاغر و فیت شدن.... :))

negar دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام .خوشحالم که تلاشتو برای لاغر شدن می بینم
من ۷۱کیلوام یعنی پارسال ۸۸بودم توی این یک سال تونستم با زومبا و فت برن و بدنسازی و رژیم غذایی به این وزن برسم البته می دونم که این وزن به نسبت قدم هنوز جای صحبت داره اما همین ۱۷کیلوکاهش خیلی بهم انگیزه داده برای ادامه
امید وارم شماهم روز به روز انگیزتون بیشتر و بیشتر بشه
فقط ...من وزن شمارو نمی دونم

17کیلو چقدر خوب. خب الان وزن ایده آلت چقدره؟
منم الان هم وزن شما هستم. اما قدم 173 هست.

negar چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:46 ب.ظ

اره خوبه اما من قدم ۱۶۳است و باید به ۵۸کیلو برسم تا ایده آل بشم ....خب شما ماشاالله قد بلندی داری ...کارت خیلی راحت تر از منه فکر می کنم با شش یا هفت کیلو کاهش به وزن ایده آلت برسی
راستی من تازه بااین جا اشنا شدم یعنی داشتم توی نت دنبال مطالب انگیزشی میگشتم برای لاغری !که بااینجا آشنا شدم
عکس چشم هاتون رو دیدم خیلی خیلی شبیه خواهرمید
خواهرم دماغ باریک و استخونی داره با لبای کشیده و چونه کوچیک....حس می کنم شما هم شبیهش هستید

negar چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:57 ب.ظ

راستی توی پستت راجب لاغری و پوست گفتی من شنیدم روغن نارگیل اصل هم خیلی خیلی خوبه نمی ذاره پوستت بعد از لاغری جمع بشه یا چروک بشه میتونی بری از‌این مغازه هایی ک جلو خود ادم روغن میگیرن تهیه کنی که از خالص بودنش مطمئن باشی....دقیق نمی دونم اسم اون مغازه ها چی هست .مغازه ی ...روغن گیری

minool دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 05:33 ب.ظ

veronik che losion i ee estafade mikoni? man losion chanta avaz kardam vali chizi ke ham khosh boo bashe ham vaghean narm va latif kone poost ro hanuz nayaftam!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد