ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

اولین روزهای 29 سالگی

اینکه حتی تو روز تولدمم ننوشتم نه از سر سرخوشی بلکه به خاطر مشغله زیادم بود. اما امروز صبح با تغییر برنامه هام تمام تلاشمو کردم که بتونم اینجا بنویسم. شاید به خاطر اینکه همیشه به این صفحه مدیونم. مدیونم که تمام احساسات لحظه ای و پایدار منو تو خودش جای داده...

سه هفته ای که گذشت بسیار پر استرس و پر از کار گذشت. اما الان رسیدم اینجا. 

لباسام رو به کمد آویزون کردم. یه شومیز و شلوار گلبهی بسیار کم رنگ و یه مانتو کتی سفید با شکوفه های ریز با یه شال. کفش و کیف نباتی رنگم هم کنار اتاقه....

 آخه من امروز تو اولین روزهای 29 سالگیم ازدواج میکنم....

نظرات 59 + ارسال نظر
roney پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:20 ق.ظ http://roney.blogsky.com

وای وروووون چقدر خوب...اولش باورم نشد اما الان دوباره خوندم و خیلی خوشخال شدم برات...
همیشه بخندی
چقدر خوب شد که به مردی که میخواستی رسیدی

alis پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:29 ق.ظ

ezevaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaay veron bavaram nemisheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
khodaya shokreeeeeeeeeeeeeeettttttt
belakhare be arozooot residiii
kheiliiiii khoshalaaam veroonnnnnn
kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
omidvaraaaaaaaaaaaaam khoshbakht shiddddddddddddddd
ghorbonet beraaaaaaaaaaaaaaaaam

پانیذیت پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:00 ق.ظ http://panizit.blogfa.com

تولدت مبارککککک
عرووووس داری می شی وروووون؟ ای جووووونم مبارکهههه..وای منو هیجان ِ زیاد گرفته کهه آخععع

فرحناز پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:03 ق.ظ

وای ورون!
کاش بدونی چقد خوشحالم برات و امیدوار
خدا رو شکر عزیزم
ایشالا سلامتی و آرامش و عشق هرگز ازتون جدا نشن
کلی ماچ و بغل

فرحناز پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:07 ق.ظ

ضمنا عکسای عروس قشنگمونو بذار اینستاگرامت ذوق کنیم

سمی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:26 ق.ظ http://Gulus.persianblog.ir

ورررووووون مبااااارکه دختر.نمیدونی چقد خوشال شدم.خوشبخت شی عزیزم.

افسون پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ق.ظ

جانننننن دلم . عزیزممممممم ای جان چقد خوشحالم وای چقدر یهویی خوشحالی اومد توی دلم. امروز در روز تولدم یکی از بهترین خبرها رو شنیدم.... خوشحالم ... تبریک میگم عروس خانم. خوشبخت بشی

افسون پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ق.ظ

کاش نظرم اومده باشم. هنوز از هیجان خبرت دلم تالاپتالاپ میکنه

سارا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ق.ظ http://zarrafeam.persianblog.ir

وااااای ورون بغضم شد.هم تولدت هم ازدواحت مبارک.واااای ببین چقد گذشته از بودن ماها اینحا.روزهای خوشیت پایدار.همیشه کنار هم خوشبخخخت باشین :-****

... پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 ق.ظ http://man-o-shahab.blogfa.com

ای،جانم
چقدر خوب..خوشبخت باشی....و امیدوارم به تک تک آرزوهایشون برسی

میلو پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:31 ب.ظ

اوه مااااااااااااااااااااااای گاااااااااااااااادددددددددددددددددددددددددد ورووووننننننن وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای موهای تنم سیخ شدددددد... وای بغضم گرفت عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم چقددددددر خبر خوبی بوددددد چقدددددر خوشحال کننده چقدررررر عالییییییی......وای ورن الان اصلا هیچی جز جیغ و خوشحالی نمیتونم برات تایپ کنمممممم....
بهترین خبری بود که امروز خوندم، بهترین یزی بو که میتونست توی تولدت رخ بده.... عروس زیبا.... اوه مای گاددددد

املی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:41 ب.ظ

omg...دخترک_اسفندی_من...هم ماهی..نمیدونی یهو چطوری خوشال شد لبام وقتی تو وب میلو خوندم اینو... عزیزم تو خوشبختی رو میسازی"... بهترین آرزوها برای تولد و ازدواجت ورونیک_عزیز_ما

میلو پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:42 ب.ظ

I cant stop being excited hnyyyyy :))))) چرا انقد هیجان زده شدم؟؟؟؟؟ تو وبم نوشتم حتی به ثانیه نکشیده :)))) ورون یه بغل گندهههههههه! چقدرم ریلکس و باحاااال اعلام کردی... اصلا یه درصدم حدس نمیزدم پست اینجوری تموم شه :)))) :*****

یاس پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:43 ب.ظ

ای جان دلم ، تبریک تبریک تبریک ، خوشبخت بشی الهی . من واقعا بخاطر یه سری مشکلات پیش اومده برای خودم خیلی افسرده و ناراحتم اما واقعا برات خوشحالم ورون . امیدوارم خوشبختی مثل بختک بیفته روی زندگیت و دست از سرت برنداره.ازدواج کردی اینجا رو یادت نره ورون جون

نیلووو نقاشه پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:53 ب.ظ

وای عزیزم! هیچی مثل این پستت نمیتونست امروزم رو اینقدر قشنگ کنه!
خیلی خیلی بیشتر از اونچه قکرشو بکنی خوشحالم براتون..

نازنین پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:07 ب.ظ

چشام پر از اشک شدههههههه
اینقد این روزا مریضم منی که کلی دوست اسفندی دارم هی داشتم فکر میکردم هیفدهم تولد کی بود بعد یاد تو افتادم....
عزیززززممممممم مهربون خاااانوم کدبانوی دوست داشتنی کی از تو لایق تر برای عروس خانوم خوشگل شدن؟ براتون یه دنیا خوشبختی و آرامش آرزو میکنم
دیگه نمیدونم چی بگم بغضم گرفته اینقد خوشحال شدم
میگن امسال سال ازدواج بود، پس تو هم توسط امسال تاچ شدی
خیلی برات خوشحالم خیلییییییییی
انشالا که با هم به هر چی میخواین برسین

Hoda پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:38 ب.ظ

بعد از چندین و چند سال خواننده خاموش بودن به مناسبت این خبر خوبت کامنت گذاشتم، ایشالا که خیلی خیلی خوشبخت باشی عزیزم

گربه ماجراجو پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ب.ظ http://sweetestdays.blogsky.com

ورونیک مبارکههههه
من اینجا رو خاموش میخوندم البته قبلا به اسم دیگه ای برات کامنت میذاشتم
خیلی برات خوشحالم امیدوارم همیشه خوشبخت و شاد باشی عزیزم

زویا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:35 ب.ظ

وااای جدی میگیییییی؟؟؟؟ببین چقد شوک شدم که منه خاموش کامنت دادنعزیزززززم مباررررکه

مرجان پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:14 ب.ظ http://radikalayezendegi.blogfa.com

وای ورون عزیزم.. واست خیلی خوشحالم..امیدوارم خوشبخت بشی عزیز دلم♥

ManZar پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:18 ب.ظ

عزیزدلم .. چه خبر فرق العاده اى بود ...

زهرا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ب.ظ

مباااااااااااااارک باشه ورونیک جاااااااااااااااااان
سوپرایزشدم :)

Mia پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:58 ب.ظ

خوشبخت باشی عزیزم

مه تا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:41 ب.ظ

عزیزمممممممممم
ورووووون تو نمیدونی که من چه خوشحالللللم از شدت خوشحالی احساساتی شدم چشام تاررر شده..
اون قد که دلم میخواد محکم تو بغلم فشارتتتت بدم قد همه ی همه ی این پنج شیش سال...
وای خوشحالللللم برات که امروز بعد از گذشت همه ی اون فراز و نشیب ها و تلخی و شرینی ها.. خنده و بغض هاااا.. مردی که دوستش داشتی و داری کنارته.. عزیزم برات یه عالمه آرزوی رنگی رنگی..تو لایق بهترینایی ورووون.. عزیزم.. میبوسمت..

مایا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:53 ب.ظ

واااااای دخترررر....چقد خوشحاااااال شدم برااااات خیلی مبارکت باشه....از ته دل واست آرزوی خوشبختی میکنم عزیزم...

عسل پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:54 ب.ظ http://withgod.persianblog.ir

وااااااای ورونییییک
مبارکه عزیزدلمممممم
وای چقد خبر غیر منتظره ای بووود ^_^ ایشالا ک ب پای هم پیر بشید عزیزممم

شین پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:04 ب.ظ http://rouzegarino.blogfa.com/

عززززززززززززززیززززززززم چقدر خوشحال شدم برات
مبارک باشه
امیدوارم بهترین ها برای تو و همسرت رقم بخوره

رهآ پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:24 ب.ظ http://colored-days.blog.ir/

تبریک میگم. هم تولدت ُ هم ازدواجت ُ 3> :*
خوشبخت باشی :)

El پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ب.ظ

یه تبریک بزرگ که به همونی که می خواستی رسیدی:) امیدوارم همیشه همین طور پیش بری دوست قدیمی....:)

غزل پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:19 ب.ظ

باورم نمیشه مبااارک باششششه

Zero جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ق.ظ

Wowwwwww


Tabriiiiiiiikkkkk
Por az ghalllllb

کتی جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:10 ق.ظ

خیلی واست خوشحالم ورونیک عزیزم :'( تبریک میگم هم تولدتو هم ازدواجتو آرزوهای هزاران بار خوشبختی رو واست دارم چون لایق بهترین هایی <3

بهار جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.ayande84.blogsky.com

اوه ورون عزیز..چه خبر خوبی...یعنی الان اشک دارم میریزم از خوندنش...برای ماهایی که از روز اول آشناییت با پاریس همراهت بودیم..این خبر یکی از بهترین ها بود..عزیزدلم...آرزوی خوشبختی برات دارم...آرزوی شادی....یه زندگی عاشقانه...تو لایق بهترین هایی...عروس خانم زیبا

پرسه جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ق.ظ http://galexii.blogfa.com

وای یه دنیا تا خوشحال شدم، عزیزم، کلی تبریک :ایکس

طناز جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:30 ب.ظ

باورم نمیشه....زودی بیا همه چیزو تعریف کن ورون

شاه بلوط جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:20 ب.ظ

عجب خبر توپی
نمی دونم چی بگم
مبارکااااا باشه
بیا بگو چی شده

amir جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:41 ب.ظ

یکی از دوستان خبر ازدواجتو اینجا خونده بود بهم گفت...
واست خیلی خوشحالم...می دونی که من همیشه بهترین ها رو واست خواستم,یا امیدوارم حداقل اینو بدونی...امیدوارم علی و امیر شرلی(درست گفتم؟) حالشون خوب باشه و مراقبت باشن, زندگی خیلی بزرگه و در عین حال خیلی کوچیکه...دنیا هم همینطور...از صمیم قلب امیدوارم خوشبخت بشی و مستقل, می دونم چقد سختی کشیدی تو زندگیت,کار و همش کار...مطمئنا اگه کسی لیاقت ارامش داشته باشه اون تویی...همیشه یادت باشه بعد از هر طوفان هوا افتابی میشه...
عروسیت مبارک صبای زپرتی :)

alis جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:46 ب.ظ

من شووووووووووووووووک شدم
کجایی دختررررررررررررررررر
بیا واسمون تعریف کن دیگه
طاقت ندارم

مهسا جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.monika1987.blogfa.com

ورونیک،ورونیک،برات خیلی خوشحالم،برات کلی آرزوی خوب دارم،چون تو لیاقت آرامش و عشق ابدی و شادی رو داری،چون تو یه مبارزی،بهترین ها رو برای زندگی مشترکت آرزو میکنم

leila شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ق.ظ

بسیار مبارک

عسل شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:36 ق.ظ

صبای عزیزم حتما منو یادت نمیاد، خیلی وقت پیشها، سال ٨٩ برات زیاد کامنت میذاشتم و حتی دوبار تلفنی صحبت کردیم، گاه گاهی یادت میوفتم و به اینجا سر میزنم، امشب بعد مدتها اومدم و این پست نفسم رو بند آورد... خوشحالم برات دختر جون، خوشحالم که بعد اونهمه فراز و نشیب به ساحل امن آسایش رسیدی، برات بهترینها رو تو زندگی مشترک آرزو میکنم، خوشبخت و شاد باشی عزیزم

مروارید شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:29 ق.ظ

واقعاٌ ؟ خیلی برات خوشحالم ورون ، خوشبخت بشی ، امیدوارم که همیشه شاد باشی و پر از لبخند و زندگیت گلبهی باشه و با گلهای ریز دوست داشتنی ، تبریک میگم دختر قوی و با اراده گل:

معصوم شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:42 ق.ظ http://my-daily-routines.blog.ir/

تبریک میگم هم تولد هم ازدواجت :) :*

نارنج شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ق.ظ

تبریکات فراوان....خیلی هم ناز و زیبا شده بودین بانو.
خوندن وبلاگ تو از وقتی که یادم میاد شبیه یه رمان بلند بوده. خوشحالم که به روزای خوبشم رسیدیم، مستدام باشه برات. بی صبرانه منتظر نوشته هات از برگ جدید زندگیتم :*

memol شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:32 ب.ظ http://ona7.blogfa.com

عزیزززززززززم...بغض کردم ورون...برات بهترین بهترین بهترینها رو آرزو میکنم...همیشه خوشبخت و خندون باشی...

دختری با طعم باروون شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 12:58 ب.ظ http://life-misty.blogfa.com

+ بعد از چهار سال دنبال کردن نوشته هات
بی نهایت برات خوشحال شدم
برات آرزوی خوشبختی و آرامش دارم چیزی که میدونم چقدر همیشه دنبالش هستی !

میرا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:36 ب.ظ

وااای ورون تبریک میگم عزیز دلم:*****

ژولیت شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 08:17 ب.ظ http://true--life.persianblog.ir

تولدت مبارک باشه دختر جون.
امیدوارم همینطوری اتفاق های خوب و قشنگ و شاد در انتظارت باشه.

گیســو یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:49 ق.ظ

ورونیک عزییییییییییزمممممممم برات ارزوی خوشى و سلامتى دارم. امیدوارم این ازدواج بهترین تصمیم زندگیت باشه، امیدوارم در کنار پاریس عزیزت بهترین ها رو تجربه کنى
خیلی هیجان زده شدم عرووووووووسسسسس خانممممممممممممممم:-*:-*:-*

مارچ یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ق.ظ http://azgil-11.blogsky.com

ورونیک عزیزم هزاررررررر بار تبریک میگم بهت :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد