ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

غم لعنتی

گاهی وقتا می شه که کم میارم. البته به روی خودم نمیارم. چون نمی خوام از خودم ضعف نشون بدم. یه جوری شدم که به خودم می گم "هی! وقت آه و ناله نداری! هر اتفاقی که می افته یه راه چاره داره و تو باید بگردی اونو پیدا کنی!"  همه ش ذهنم دنبال راه حله. دیگه نمی تونم احساس ناراحتی یا غصه کنم. فوری می رم مرحله بعد. بعد یه طوریه که تو همه ی جزئیات زندگیمم این طوری شدم. حتی تو کارم. یا توی رابطه هام با آدما. یه لحظه استاپ می کنم و مرحله ی بعدی دنبال راه حل می گردم.

می تونستم هزاران سال غصه بخورم از اینکه پدر و مادر دارم ولی این دو نفر فقط یه اسمن. بدون جایگاه والدین بودنشون. بدون اینکه بشه روشون حساب کرد. حتی ذره ای! البته هر بار بهش فکر می کنم دردم میاد. هنوزم. شاید نه به اندازه وقتی 16-17 ساله بودم... از همون موقعی که تصمیم گرفتم قوی باشم... اما هنوزم که هنوزه دردم میاد.

تقصیر من این نیست که نمی خوام و نخواستم ضعیف و محتاج باشم. تقصیر من نیست که نمی خوام محدودیت داشته باشم. هر سدی که جلو روم باشه برمی دارمش. وقتی کسی عاشق تجربه کردنه... محدود کردنش کار عاقلانه ای نیست! چون بیشتر تحریک می شه "انجام بده"!

نیاز داشتم و دارم که خانواده م ازم حمایت کنن. وقتی می خوام وارد یه مرحله جدید تو زندگیم بشم، پشتم باشن. اما این طوری نیست. جاشون خالیه همیشه. همه منتظرن ببینن من چی کار می کنم. چی می گم و برای قدم بعدیم چه تصمیمی دارم. همه فقط منتظرن.  همه منتظرن چون هیچ قدرتی ندارن. این من نبودم که این قدرتو ازشون گرفتم... خودشون بودن که جایگاهشون رو از دست دادن.

اینقدر واقعیت های زندگی cruel هستن که حتی به زبون آوردنشونم قلب آدم رو به درد میاره.

می دونم من با اونا فرق می کنم. من عاشق زندگی کردنم. عاشق تجربه کردن. چیزی نمی تونه جلودارم باشه. اما اونا ازم می خواستن که همیشه مثل خودشون منتظر باشم! منتظر باشم بهم حق زندگی کردن داده بشه! هیچ وقت فرصتی رو درست نمی کنن. بلکه همیشه صبر می کنن که فرصت براشون مهیا بشه! که من می دونم هیچ وقت نمی شه! صبر لعنتی! از صبر کردن متنفرم.

غم و غصه م رو می بندم. شاید فقط یه وقتا از دستم در بره اینجا غصه بخورم. از همه نداشته هام. اما زندگی واقعی جای غصه خوردن نیست. نباید انرژی آدم های دیگه رو هم با غم و غصه هامون ازشون بگیریم. غصه حق جاری شدن نداره. چون یه لعنتی قدرتمنده... دامنش همه جا رو می گیره.

 

نظرات 9 + ارسال نظر
جلبک خاتون چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ق.ظ http://zendegiejolbakieman.blogsky.com

میدونی یه نفرو میشناسم که از اینکه این قدرتی رو که تو داری و اون نداره میناله و تو رو خوندم که اینجوری حرف زدی...

و خوشحال شدم که دیدم اهل جنگیدن و عاشقانه زندگی رو دوست داشتن هستی :))

نازنین پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:10 ق.ظ

بهت افتخار میکنم ^_^

یاس پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:51 ق.ظ

فدات ورون جونم ایشالا همه ی مشکلاتت حل بشه . زندگی همینه دیگه پیچ و خم داره و غم و غصه . هیچ آدمی بی غم و غصه نیست .
ورون خواهرزاده ی من رژیم موز و شیر گرفته به مدت سه روز و سه کیلو کم کرده . رژیمش هم اینجوری هست که روزی سه تا چهار عدد موز میخوری و پنج لیوان شیر کم چرب . اگر هم شیر رو تنها نمیتونی بخوری با قهوه بخور البته شکر نباید داشته باشه . بجای شیر میتونی از ماست هم استفاده کنی .

آره منم شنیدم در موردش و جالبه که اینطوری موفقیت آمیز بوده

:) جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:40 ب.ظ

ورون فکر میکنم ایموجى میذارم کامنتم نمیاد، صبحانه اومده بود حالا ناهارو شام اینجوریه: اول اینکه گوشت و مرغ و ماهى باید کبابى یا پخته باشه و غیر سرخ کردنى. هفته اى ٢ بار حتما مرغ و ماهى میل شود، میان وعده چاى یا قهوه بدون شکر، ١ الى ٢ واحد میوه، قبل از تمرین ١ کف دست آجیل خام میل شوط، وعده ناهار یک روز در میان نان و برنج میل شود، نان ٢ کف دست و برنج ٦ قاشق غذاخورى، هفته اى یک بار خورشت هاى کم چرب مثل کرفس میل شود. هفته اى ١ بار ٣ عدد سفیده تخم مرغ و ٢ عدد زرده میل شود، هفته اى ٣ نوبت ١ قاشق غذاخورى روغن زیتون روى سالاد، سبزیجات خام یا آبپز یک وعده در روز حتما میل شود،

:) جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:45 ب.ظ

و شام: وعده شام حذف و جایگزین ١/٢ لیوان عدسى یا ١ تکه سینه مرغ + سالاد یا ١ لیوان شیر+١ عدد نان سوخارى یا ساقه طلایى ٢ الى ٣ عدد، در ساعات نزدیک خواب کربو هیدرات و میوه میل نشود. انواع تنقلات حذف مثل شیرینى شکلات بستنى نوشابه سس. انواع سبزیجات آزاد میباشد. یک روزم تقلبِ ولى تا میتونى خیلى زیاده روى نکن ورون :* امیدوارم به کارت بیاد و کامل اومده باشه کامنتا

ممنون عزیزم

:) جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:49 ب.ظ

اگه حوصله داشتى اپ ماى فیتنس پال هم اینستال کن همه غذاهارو داره حتى مثلا قرمه، ولى چک کن کامل باشه چربى و ایناشم وارد شده باشه بعد انتخاب کن چون چن تا گزینه میاد، بعدم میتونى کلى آدم اد کنى و موتیویشن شن برات و ورزشایى که کردى و وارد کنى، یا هدف بذارى که تو چه مدت چقد لاغر شى قشنگ کالرى رو میده که چقد باید بخورى، myfitnesspal

دانلود کردم ولی کار باهاش سخته :))

مروارید شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:15 ق.ظ

حق باتوئه ، نباید بذاری غصه زندگیتو مختل کنه ، تو یه دختر فوق العاده قوی هستی که همه ی سختی ها رو پشت سر میذاری و همیشه راههای درست رو انتخاب میکنی ، موفق باشی ذختر خوب :)

متشکرم

:) شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ

ورون باز نیومد کامنتم راجع به برنامه رژیمم:( ایمیلتو میدى لطفا بفرستم عکسشو برات

نه عزیزم رسید. ببخش که نتونستم زودتر تایید کنم

alis یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:20 ب.ظ

bia dggg
midooni a key naneveshtiiiiiiiiiii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد