ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

بعد از رژیم...

هر چیزی می خورم می رم اینجا چک می کنم که چقدر کالری دریافت کردم. کار خسته کننده ایه اما بدی هم نیست. ورزش می کنم. امشب هم قصد دارم ورزش کنم. سی دقیقه اروبیک که میکس حرکات هوازی، کششی و قدرتی هست. فکر می کنم تقریبا 300 تا می سوزونم هر بار.

سرما هم خوردم. پنج شنبه ای خیلی حالم بد شد. تب و لرز داشتم و جالب اینه که سرماخوردگی یهو به سراغم اومد. یعنی خودم به صورت آگاهانه سرعت پیشرفتش رو داخل بدنم و اینکه تحلیلم می داد حس می کردم. همیشه اینجوری سرما می خوردم که مثلن یه علایمی داشتم. بعد شب می خوابیدم، صبح پا می شدم و بعله! سرما می خوردم مثلا. اما این بار از عصر ساعت 5 شروع شد و ساعت 11-12 من دیگه می لرزیدم از شدت وخامت حالم.

الان بهترم. کمی خوددرمانی می کنم.

پنج شنبه رفتیم کمی خرید کردیم. خیلی وقت بود این طوری اختصاصی دو نفری پاساژ نرفته بودیم. دو نفریمونم عاشق خرید کردن هستیم که باعث می شه پروسه خرید برامون لذت بخش باشه. من یه نیم بوت و یه بوت و یه کالج گرفتم! تا به حال سه تا کفش یهو نخریده بودم! :)) اما بوتارو باید بذارم برای سال بعد. البته شاید نیم بوته رو یه بار اینور سال پوشیدم حالا...

من عاشق بوتم. تمام پاییز و زمستون رو بوت می پوشم و اگه امکانش بود بهار و تابستونم بوت پام می کردم! این دخترا رو که مسخره می کنن در مورد بوت پوشیدن، دقیقا مثال منه! :))

این آخر هفته مهمون داریم. البته زیاد نیستن. یعنی چند هفته ست که می خوایم مهمونی بگیریم نمی شه. این پنج شنبه هم یه سری هاشون نمیان اما ما دیگه گفتیم اشکالی نداره. جور شدن برنامه بچه ها تا ابد طول می کشه! می خوام قرمه سبزی بپزم و به جای سوسیس و کالباس، کراکت پنیری درست کنم (:

نظرات 2 + ارسال نظر
یاس سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:42 ب.ظ

ورون میشه لطفا در مورد محاسبه کالری توضیح بدی؟مثلا ممکنه از آیتم چن تا رو مت خورده باشم.چجوری محاسبه کنم؟بعد وقتی روی محاسبه میزنم چیزی نشون نمیده.باید توی جدول پایینی وارد کنم؟مرسی.

آره چرا که نه. ببین مثلن بسته به گروه غذایی که خوردی برو گزینه مورد نظر رو انتخاب کن. مثلن من صبح یه قهوه تلخ خوردم. می رم تو بخش نوشیدنی ها، قهوه تلخ یک فنجان 140 گرمی رو پیدا می کنم. دو تا نون تست خوردم. می رم تو نان غلات، حبوبات و آردها، نان جو یک کف دست رو انتخاب می کنم. چون دو تا خوردم، جلوش می نویسم 2. و دو تا هم گردو خوردم. می رم تو خشکبار. مغز گردو رو انتخاب می کنم. چون دو تا خوردم جلوش می نویسم 2. 1 قاشق غذاخوری هم عسل خوردم. می رم تو بخش تنقلات و شیرینی ها پیداش می کنم.حالا محاسبه رو می زنم. تو قسمت نتایج پایینش کالری هر قسمت رو می نویسه. مثلن من از صبحانه 120 کالری دریافت کردم.

مهتاب یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ب.ظ http://pinkdays-20.blogfa.com

سلام ورونیک عزیز.من خواننده ی خاموشتم.
ولی الان دلم خواست روشن شم بهت بگم خیلی از سبک نوشتنت لذت می برم.واقعا اگر بخوای می تونی نویسنده ی خوبی بشی

ممنون :) لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد