ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

چهارشنبه - the end

وزنم دیگه پایین نمیاد. قفل شد. البته که ناراحتم اما فکر می کنم خیلی نباید به ناراحتیم فکر کنم. باید راه حل پیدا کنم.

خوشحالم این ده روز رو گذروندم و تونستم یه مقداری بدنم رو پاکسازی کنم. دوست داشتم تجربه ش کنم. ده روز بدون شیرینی جات و غذاهای چرب و چیل.

تصمیم دارم یک ماه آینده هم ورزش کنم و هم غذا خوردنم رو کنترل کنم. به هیچ وجه هم شکلات و نوشابه نخورم.

رژیمم رو استاپ می کنم.

برنامه م اینه که 5-6 کیلو دیگه هم لاغر شم.

ما همیشه با همکارام صبحانه می خوردیم. سر یه موضوعی دیگه باهاشون صبحانه نمی خورم و می خوام برای خودم برنامه ریزی کنم. اینجوری که به جای نون بربری یا لواش یا تافتون، برای خودم نون سبوس دار می گیرم. مربا یا خامه شکلاتی نمی خورم و عسل و گردو و کره بادوم زمینی ای که خودم درست کردم رو جایگزین می کنم. یکی دو روز تو هفته هم عدسی درست می کنم می خورم.

باید مصرف برنج، پنیر پیتزا، کره، خامه، سوسیس، کالباس و فست فود رو کم کنم.

هر وقت احساس گرسنگی کردم سعی کنم بیشتر میوه و سبزی بخورم و کالری های دریافتیمو کنترل کنم تا تو یه ماه آینده نتیجه بگیرم.

و البته ورزش. نباید ورزشمو فراموش کنم.

امروز انرژی دارم و می خوام که موفق شم.

نظرات 14 + ارسال نظر
شاه بلوط چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:40 ق.ظ

دو تا از دوستهام با قد تقریبا 164 تقریبا 68 کیلو بودن
زیر نظر متخصص با یه رژیم راحت و ساده به 59 رسیدن تو چهار ماه
نون جو سبوس دار
خوراک لوبیا و عدسی..سینه مرغ..آب پرتقال و بیسکوییت ساقه طلایی
قهوه و...اینا تو برنامشون بود.الان ی سال هم میگذره و ثابت موندن
تونستی با متخصص هماهنگ کن رژیمتو
بدنت سوخت و سازش فعال می مونه
و مهمتر اینکه مواظب باش به جای چربی،بافت عضله رو از دست ندی

خب من 10 سانت از دوستات بلندترم با وزن قبلیشون. قبلنا 58 کیلو بودم و خیلی لاغر بودم. دوست دارم 64 کیلو بشم.
4-5 کیلویی باید کم کنم.
پیشنهاد خوبیه

نارنج چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ق.ظ

منم کامنتایی که گرفتم این بود که تقریبا کسی بیشتر از 4 کیلو لاغر نشده بود. حالا یه سوالی، این که نوشته مثلا 300 گرم گوشت با کاهو و آبلیمو، خب مقدار کاهو و آبلیموش چقدره؟! یا مثلا 100 گرم عدسی, این برای 100 گرم قبل از پخته یا بعدش؟ ببخشید انقد سوال میکنما چون دستت تو کاره میپرسم ;) مرسی

والا منم نمی دونم. چون کاهو کم کالری هست و سرشار از فیبره من زیاد می خوردم.
در مورد عدسی هم گفته مثلن یه فنجون... ولی نگفته قبل از پخت یا بعدش! من خودم یه فنجون عدسی خوردم. اما یه عکس خارج دیدم که عدسو پخته بود ریخته بود رو سالادش!

alis چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:54 ق.ظ

نا امید نشو عزیزم
مطمئنم موفق میشی

نه واقعن نا امید نیستم. آخه حقیقتش اینه که من چاق نیستم که یهو با یه رژیم 10 کیلو لاغر شم. کلن 7-8 کیلو می خواستم کم کنم و در صورتی که کم شه، حالتیه که استخونام می زنه بیرون.
باید روشمو عوض کنم :)

نازنین چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ب.ظ

این نقطه تو رژیم پیش میاد. اون موقع هایی که من زیر نظر دکتر رژیم داشتم هر دو هفته به خاطر همین برنامه غذاییمو عوض میکرد چون میگفت بدن ماجرای یه غذا رو بفهمه استاپ میکنه یا همچین چیزایی... مادامیکه حواست به خوردنت باشه آروم آروم میاد پایین. خدا رو شکر تنت سالمه، بقیه شو میرسی بهش به امید خدا ^___^

ایشالا

نازنین چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:23 ب.ظ

راستی جا شکلات و اینا دورتو پر کن از انجیر خشک و توت خشک و کیشمیش سبز و پسته خام و.... اینا خیلی خوبن خوذدنشون قند غیرطبیعی نداره تازه برا بدن هم مفیدن ویتامیناشون ^___^ شاهدونه م خوبه، البته مامانم دید دعوام کرد گفت غیرنمکی که فک کنم بونداده ش میشه رو گفت بخرم بخورم

شاهدونه دوست ندارم. فعلن خرما خشک گرفتم.

الی چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام، راستش من از میزان گوشتی که برای هر روز در نظر گرفتی، تعجب کردم. 300 گرم واقعن زیاده اونم فقط برای یه وعده.

300 گرم چیزی بوده که تو دستورش بوده. من کمتر استفاده می کردم.

alis چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ب.ظ

میدونم عزیزم
ولی چون قبلنا لاغرتر بودی خیلی الانم دلت میخواد همونجوری بشی
مطمئنم یه راهی پیدا میکنی که به هدفت برسی

یاس چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ

ورون من الان بیش از دوازده ساله که لب به نوشابه و سوسیس و کالباس نزدم.بنظرم حتی اگه بحث رژیم هم نبود این چیزا رو نخوری بهتره.وای ورون توت خشک لاغرکننده س؟من سرچ کردم.یه جا نوشته چاق کننده یه جا نوشته لاغرکننده.من چای رو تلخ میخورم.بنظرت با چی بخورم بهتره؟توت یا خرما؟چون کشمش هم چاق کننده س.

آخه چطور می تونی این چیزا رو نخورییییی؟! :O آخه آدم بیرون می ره غذا بخوره دایره انتخاباتش خیلی کم می شه دیگه :(
ببین توت خشک یا مثلن انجیر یا خرما و اینا لاغر کننده ن وقتی به جای قند و شکر استفاده بشن. یعنی در مقایسه با قند و شکر طبیعی ترن.
اما وقتی زیاد مصرف بشن خب چاق کننده ن. چون اصلن میوه های خشک شده از حالت تازه و طبیعی شون قندشون بیشتر می شه.
من اصلن عادت ندارم با چایم چیزی بخورم. همیشه تلخ می خورم. از قندم خیلی بدم میاد. همین طور شکر. سالهاست چای شیرین نخوردم مثلن.

roney چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:19 ب.ظ http://roney.blogsky.com

من نمیفهمم چرا ادم وقتی لاغر میکنه اون جاهایی که مد نظرشه تا بیشتر لاغر شه ، یا نمیشه یا خیلی کم میشه ،مثل بغل پا که من ازش متنفرم که اب کردنشون خیلی سخت تر از شکم یا پهلوئه ، من خودم با اینکه جز لاغرا به حساب میام اما باز وقتی رژیم میگیرم خودم لاغر میشم اما اونجایی که میخوام انگار هرگز ،، کاش یه چیز جادویی میخوردیم و یهو میشدیم فرشته های ویکتوریا سیکرت:)

خب لاغر شدن اینطوریه که لایه لایه از تمام سطح بدنت چربی کم می شه. جاهایی که تو پرن، این کم شدنو زیاد نشون نمی دن. مثل شکم یا باسن. اما جاهایی که سطح چربی روشون کمتره مثل صورت خیلی خوب لاغر شدنو نشون می ده.
بغل پا؟ منظورت سطح خارجیشه؟ من شنیدم یکی از جاهاییه که فقط تو بدن سازی و با دستگاه فرم می گیره.
دوست داشتم هیکلم مثل ج ن ی رف ر ل و پ ز بود. خدای من تو هیکل اونه!

میلو پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:27 ب.ظ

واااای وروننننن الان خوندم که نوشتی خدای هیکلت جنیفره من بی نهایت ذوق کردم که یکی باهام موافقه بالاخره :))) آخه همه میگن که اون خیلی چاقه و هیکلش خوب نیست :||| من عااااشق هیکلشم و اون اسطوره ی منه توی تیپ و هیکل! اون شب داشتم به دوستام میگفتم من هرلباسی بخوام بخرم اول توی تن اون تجسمش میکنم که ببیینم خوب میشه یا نه بعد میخرمش :))

ورون من فکر میکنم که بهتره برای سالم خوری کالری شماری کنی از این به بعد. البته یکمی کار سختیه ولی چهارچوب کلی کالری دستت بیاد و به صورت کلی بدونی هر غذا چقدر کالری بهت میده خیلی موثره و میبینی که کم کم ازت داره کم میشه...

الان با این چند روز معده ات کوچیک شده و فکر میکنم عادت کرده باشی به کم خوری، همینطوری ادامه بده فقط یادت باشه اون سری هم گفتم که معده ات الان فکر میکنه که توی قحطیه مواد غذاییه و بیشتر از قبل هرچی که بخوری رو سیو میکنه پس مراقب باش که چی میخوری که چربی زیاد نداشته باشه و که باز سیو شه و وزنت از قبل بیشتر شه...

خسته هم نباشی در پایان :)

نه اتفاقا جنیفر تمام بدنش ماهیچه ست. رو تک تک اعضای بدنش کار کرده.
سلیقه ها با هم متفاوته. بعضی ها از این هیکل لاغرا قد بلندا می پسندن. من این طوری نیستم.

alis شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:21 ب.ظ

امروزم رژیمی ؟

نه دیگه رژیم نیستم. اما سعی کردم کم غذا بخورم.

alis شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ب.ظ

منم میخواستم همینو بگمم
به نظر منم اینکه یکدفه بخوای خیلی خیلی کم غذا بخوری سخته
ولی بتونی یه مدتی متوسط غذا بوری نه مثل قبل نه مثل رژیم
بهتر جواب میده و خودتم خیلی اذیت نمیشی

:) دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ق.ظ

خوبى که! فک کردم چقدر چاق شدى حالا، ورون فوکوس کن رو سایز بهترِ، اینجا کامنتم همیشه نصفه میاد بذار یه توضیح کلى از برنامه خومو بدم منم ٦١ کیلوام و قدم سه چهار سانت ازت کمترِ پس به کارت میاد فکر کنم اینو مربى خصوى تو باشگا بهم داد به نظرم خوبِ تا الان، کامنت بعدى میذارم طولانى نشه :)))

:) دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:49 ق.ظ

ادامه/ ناشتا ٢ لیوان آب، هر روز ١ مولتى ویتامین+ویتامین سى، روزانه حداقل ١٠ لیوان آب، هر روز ١ لیوان شیر یا ماست کم چرب حتماَ، حالا صبحانه: ٢ روز در هفته ٢ سفیده+١ زرده+١کف دست نان+ چاى بدون شکر. ٢روز در هفته ٩٠ گرم نان+پنیر کم چرب+چاى+ ١ق غ عسل. ٢روز درهفته ١لیوان شیر+نصف موز+٢ خرما (نان ها حتما سبوسدار و رژیمى مثلا سنگک جو) کامنت بعدى ناهار و شام :)))

کامنتای بعدی نرسیده که :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد