ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

روز هفتم

امروز چقدر هوا سرد شده. منم برعکس لباس کم پوشیدم. شوفاژ اتاقمم روشن کردم ولی هنوز گرم نشده. پرده کرکره ای اتاقمو هم باز کردم. اشکالی نداره که هر کسی می تونه ببینتم. دوست دارم گرما دریافت کنم.

دیروز جمعه روز ششم بود:

صبحانه:یه چای و دو تا خرما

ناهار: 10 اسلایس کالباس مرغ و یه کاسه ماست کم چرب

شام: نصف سینه مرغ پخته یا کبابی و کاهو و آب لیمو و روغن زیتون


اون دفعه که کالباس خورده بودم، احساس خوبی نداشتم. و می شه گفت تو کالباس هرچیزی ممکنه باشه. این شد که خودم فیله مرغو با قارچ و سیر و فلفل و کمی نمک آبپز کردم و گذاشتم آبش خشک خشک شد و خوردم.

چقدر لاغر شدم؟ تو سه روز دوم 800 گرم لاغر شدم. می دونستم که روندش کند خواهد شد. چیزی که خودم پیش بینی کرده بودم. ولی در مجموعه 3 کیلو و 600 گرم تا الان کم شدم.


روز هفتم:

صبحانه: یه قهوه با یه حبه قند و یه نون تست

ناهار: 3 تا تخم مرغ و یه اسلایس کالباس و کاهو

شام: سالاد کلم با گوجه فرنگی و سس آبلیمو به علاوه یه عدد میوه


به جای قند صبحانه عسل ریختم تو قهوه م. به جای یه اسلایس کالباس ظهرم یه تیکه کوچیک از فیله های دیروزی رو خوردم.

الانم اصلا احساس گرسنگی نمی کنم. البته ناهارم خیلی زیاد بود.

آب زیاد می خورم.


نظرات 11 + ارسال نظر
alis شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ

3تا تخم مرغ زیاد نیسسسسس؟؟؟

چرا خیلی زیاد بود :((

مرجان شنبه 26 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ب.ظ http://radikalayezendegi.blogfa.com

دوس دارم این رژیم رو بگیرم ..خوشحالم که داری موفق میشی♥

به نظرم رزیم خوبیه. من اصلا احساس ضعف ندارم!

Zero یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:08 ق.ظ

ینی تو رژیم میوه نباید خورد؟ یا سبزیجاتی مثه کاهو فلفل دلمه هویج.خیار..؟
من به صورت من دراوردی! برنجمو کم کردم .. به جاش در طول روز ار همون سبزیجات خیلییییی میخورم.. شامم سعی میکنم نخورم.. ها لبنیاتم ماست و شیرمو کم نمیکنم اصن ..

آیا شما پست های منو می خونین؟! توش نوشتم که از کاهو فلفل هویج و سایر سبزیجات استفاده نمی کنم؟!!!

نارنج یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ب.ظ

من یه جایی خوندم به هیچ عنوان مواد رو تغییر ندیم. حتی جای چای و قهوه رو عوض نکنیم. خیلی تاکید کرده بودن اگه به هر دلیلی طبق رژیم پیش نرفتین از اول شروع کنین!

آه آره! البته خودش غذاهای جایگزین رو داده اما من فکر کردم به جای کالباس که نمی دونم توش چیه می تونم از مرغ استفاده کنم و این کارو هم کردم!

میلو یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:31 ب.ظ

جالبه که منم به کالباس اصصصصصصصصصصلا حس خوبی ندارم و معمولا نمیتونم بخورمش... دفعه ی اولش به زوووورخوردمش... بعد از تخم مرغ آبپز هم متنفرم! فقط سفیدشو اونم به زور میخوردم! من بیشتر سعی میکردم کدو رو جایگزین کنم که از اون هم البته بدم میاد :)) سه کیلو خیلی عالیه ورون :) فقط هشت روز دیگه مونده thumbs up !!!

من کالباس مرغ دوست ندارم. کالباس گوشت دوست دارم. اما زود دلمو می زنه. عوضش عاشق زرده ی تخم مرغم :دی

یاس یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:39 ب.ظ

من همش فکر میکنم اگه بگیرم ضعف میکنم

واقعیتش اینه که روزای اولش واقعن سخته

Zero یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ب.ظ

نگفتم که شپا استفاده نمیکنین! چوناطلاعات خوبی در مورد رژیم داشتی پرسیدم..
بعدم ب عنوان میان وعده منظورم بودش..

نه رژیمم هیچ میان وعده ای نداره تقریبا

دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:04 ق.ظ

ول دان

عسل دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:10 ق.ظ

سلام دوستم
راستش من اصلا اضافه ندارم اما خیلی شیپ بدنم بهم ریخته بود یکم پهلو دراورده بودم و ... دو ماهه تحت نظر پزشک رژیم گرفتم اما فقط 3 تا کم کردم خیلی عصبانیم
با اینکه رژیمش خیلی سخته ولی من از روندش راضی نیستم
کاش منم زیاد کم کنم

خب یه جاهایی رو باید ورزش کنی تا اوکی شه. رژیم به صورت کلی از چربی ها کم می کنه

یاس دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:55 ب.ظ

کامنت من چرا اب رفته ورون جون؟

یعنی بیشتر از این بوده؟ نمی دونم والا!

میرا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ http://hista7.blogsky.com

ورون از فروشگاه گیاهی کالباس بگیر ...هیچ مواد مضری هم نداره ...من چون مدتهاست گوشت رو گذاشتم کنار اکثر مواد غذاییمو از فروشگاه گیاهی میگیرم...یکیشون تو دیباجی جنوبی هستش

قبلن یکی دو بار خوردم. حس می کنم اونا فیک ترن! برای اینکه مزه ی گوشت یا مرغو تداعی کنن دقیقا معلوم نیست از چه چیزایی استفاده نمی کنن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد