ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

روز سوم و چهارم

دیروز وقت نکردم بنویسم. یعنی گفتم برم خونه آخر شب از امروزم می نویسم که وقت نشد. از سر کار رفتم دنبال پاریس. مامانم پول داده بود که یه جا کفشی براش بگیرم. رفتیم مرکز این جور چیزا. از یه جا کفشی خوشم اومد که خیلی بامزه بود. عرضش کم بود که برای راهرو جلو درمون مناسب به نظر میاد. خلاصه امروز با پاریس می ریم برمی داریمش می بریمش خونه مامانم. دیگه از راهم که رسیدم خونه مشغول سالاد درست کردن و آب میوه گرفتن و شست و شو شدم!

دیروز برنامه غذاییم این بود:

صبحانه: یک لیوان چای و دو تا خرما

ناهار: نصف سینه مرغ کبابی یا پخته به علاوه سالاد کاهو با سس ماست و آبلیمو

شام: سالاد کرفس متشکل از کرفس و گوجه و آبلیمو


خدا رو شکر دیروزم به خوبی تموم شد و من طاقت آوردم. 2 کیلو و 400 کم کردم برای 3 روز اول. البته چیزی نیست که خیلی هیجان زده م بکنه چون یه مقداری می ترسم که روندش به زودی متوقف بشه. و اینکه انقدر وزنی که کم کردم به زودی بر می گرده. اما اگه 4 کیلو دیگه کم کنم خیلی خوشحال می شم. 

خجالت می کشم بگم چند کیلو ام و چقدر شدم و تارگتم چقدره :(

 

غذاها! (البته چه عرض کنم)ی روز چهارم:

صبحانه: یه قهوه با یه حبه قند و یه نون تست

ناهار: یه لیتر آب سیب یا هویج و یه کاسه ماست کم چرب

شام: سه تا تخم مرغ سفت و هویج رنده شده و 200 گرم پنیر رژیمی یا کم نمک


آب سیبمو به نسبت 2 به 1 با آب کرفس قاطی کردم. تا به حال آب کرفس نخورده بودم. البته آب سیب به اندازه کافی خوشمزه ست و آب کرفس خیلی توش تاثیری نداشته اما مزه و بوشو می شه تشخیص داد که البته دلنشینه.

شبم پنیر نمی تونم بخورم. تصمیم دارم یه لیوان دوغ بخورم!


تحمل این روزا خیلی سخت نیست. مشکل آخر هفته هاست. به خصوص اینکه فکر کنم آخر هفته مهمون داشته باشیم. یعنی من باید کلی تدارک ببینم بعد خودم هیچی لب نزنم. علاوه بر اون وقتی همه حالشون خوبه و بالان... من باید به سلامتی سلامتیم آب بنوشم :((

نظرات 8 + ارسال نظر
ژوانا چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ب.ظ http://candydays.blosky.com

وای ورون خیلی سخته که این رژیم غذاییه. یعنی من اینا رو بخورم اصن نمیتونم گرسنگی رو تحمل کنم.
همین وزنی هم که کم کردی خیلی خوب بوده مطمئن باش بازم وزن کم میکنی.
و اینکه خیلی خوبه که مصمم داری ادامه میدی :)

:)

alis چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:18 ب.ظ

علاوه بر اون وقتی همه حالشون خوبه و بالان... من باید به سلامتی سلامتیم آب بنوشم :((


مگه چاق میکنه ؟؟

جالبه بدونی که کالری خیلی بالایی به بدن می رسونه! مثلن سه ش ا ت از یه نوشیدنی معمولی، 480 کالری وارد بدن می کنه! که تازه اینقدر نوشیدنی هم که جواب نمی ده معمولا! به علاوه اینکه معمولن همراهش یه عالمه خوراکی دیگه پرکالری هم مصرف می شه.

سمی چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:50 ب.ظ

من عاشق روزایی بودم ک صب نون تست داشت.ینی فکر اینکه نون میخورم حالمو خوب میکرد.کاش منم بگیرم دوباره.بدجور منو وسوسه کردی دختر.

آره خیلی حس خوبی بود. به خصوص برای من که عاشق نونم. دوست دارم اصلا می تونستم تو یه نونوایی کار می کردم! بوی نون تازه عقل و هوشمو می بره :))

افسون چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:18 ب.ظ

ورون باید مراقب بدنت باشی وقتی یهویی وزن کم می کنی معمولا پوستت آسیب می بینه.. توصیه می کنم حتما با غذات زیتون مصرف کنی و هر شب یا قبل دوش حتما با روغن زیتون بدنتو ماساژ بدی و ی سری حرکات کششی انجام بدی

من همیشه از روغن برای چرب کردن بدنم استفاده می کنم.

پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:56 ق.ظ

دوست دارم خوشبینانانه:))) تر نگاه کنم ولى رژیمت ایراداش زیادِ ورون و اینکه رژیم سخت بدون ورزش عضله هارو هم میسوزونه متاسفانه رو پوست و مو هم اثر بدى داره، حتما یه مولتى ویتامین بخور، سختى به خودت بدى و نتیجه رو فقط از روى عدد وزنه بخواى بگیرى به ضررت میشه الان مثلا هفته اى ٥ تا زرده تخم مرغ کلسترول میبره بالا یا ژامبون دیگه پر چربى و نمک و از غذاهاى ممنوعه براى سلامتیه یا یه لیتر آب سیب که همه ش میشه قند چه خبرِ روز سومت باز خوب بود اگه جاى حبه قند عسل خالص بذارى ولى کربوهیدرات هم هیچى نداشت، کاملا رژیمت مضرِ فکر سلامتیت باش اول حیفِ

روزی یه دونه wellwoman می خورم تا ویتامین های مورد نیاز بدنم تامین شه. و اینکه در مورد کالباسم نتونستم بیشتر از چند تا دونه بخورم. چون من کالباس گوشت دوست دارم و نه مرغ. به جاش می خوام مرغو از این به بعد جایگزین کنم.
و اینکه توی ماست و سالاد هم از سبوس استفاده می کنم.
البته می دونم که رژیم درستی نیست اما من می خوام ازش موفق بیرون بیام

میلو پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ق.ظ http://www.calmyellow.blogsky.com

عزیزم :-)
Well done
نگران استاپ شدن وزنت نباش, فقط جنبه ی فکری رو درنظر بگیر که هروقت بخوای میتونی اراده کنی و لاغر شی... من همچنان به ورزش هرچند کوتاه تاکید میکنم. در کنارش کمی هم حرکات ورزشی رو انجام بده اینطوری باز یه شوک دیگه وارد میکنی به بدنت و روند کاهش وزنت ادامه پیدا میکنه... مقدار آب سیب رو توی کرفس کمتر کن چون سیب قند زیاد داره و اون وقت تاثیر کرفس رو کمی کاهش میده...
آخرین روز رژیم وزنت چیزی شبیه به ایده آلته, منتها بعدش مهمه, استمرار غذای سالم و کالری مورد نیاز روزانه...

خودم ورزش کردن رو خیلی دوست دارم و واقعا چیزی نیست که بخوام ازش فرار کنم. منتها خیلی وقتم کمه. البته امروز و فردا حتمن ورزش می کنم که یه مقداری متابولزم بدنمو بالا ببرم.

سمی پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:49 ب.ظ

واااای ورون همه میدونن من چقد عاشق نونم.انواع و اقسام نونا.خیلی دوس دارم.نان سحر و نون فانتزی فروشیا یکی از جاهاییه ک مثل پاساژ میرم نیگاه میکنم دونه دونشونو

آره منم همین طورم. طعم نون فوق العاده ست. هیچ وقت برنجو اونقدری که نون دوست دارم دوست نداشتم. نان سحر! عاشق نون سیر و زیتونشم. وای فوق العاده ست :((

نارنج یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:13 ب.ظ

واقعا تو سه روز این همه وزن کم کردی؟! من کل ماه رمضونو فقط با افطار که شامل یه کم نون و پنیر و یه وعده غذاس میگذرونم ولی آب از آب تکون نمیخوره

به نظرم به خاطر اینه که بدنت تو ماه رمضون متابولیسمش کم می شه و کالری کمتری می سوزونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد