ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

روز اول - ساعت PM 2:01

خب امروز روز اوله رژیمه. تا الان که خوبم. غذاهای امروز اینان:

صبحانه: یه فنجون قهوه با یک حبه قند

ناهار: 3 تا تخم مرغ سفت، اسفناج و یک گوجه

شام: 300 گرم گوشت کبابی یا پخته شده، کاهو و آب لیمو


تجربیات شخصی:

از فردا خودم قهوه دم می کنم. امروز از قهوه آماده استفاده کردم اما خودم قهوه فرانسه رو بیشتر ترجیح می دم. البته یه چربی ای هم داره اما به نظرم طبیعی تره. و اینکه من اصلا طرفدار قند نیستم، سمی پیشنهاد داد که به جای قند از خرما استفاده کنیم منتها من برای قهوه دم کردن باید یه حبه قند داشته باشم.

و اینکه دیشب وقت نکردم تخم مرغ آبپز کنم. تخم مرغ ها رو با خودم کشوندم آوردم سر کار و تو راه یکیش شکست. امروز ظهر دو تا تخم مرغ خوردم.

اسفناج چیز بی مزه و مزخرفیه. تصمیم دارم از این به بعد با سیر و فلفل مزه دارش کنم. البته امروز یه مقداری نمک ریختم. غذای شبم هم که گوشت هست رو دیشب پختم. نمک داره اما از فردا دیگه نمک استفاده نمی کنم. گوشتو با پیاز و فلفل دلمه ای پختم.


وقتی ناهارمو خوردم یه تجربه جدید داشتم! انگار هیچی نخورده بودم و گرسنه تر از قبلش شدم! باید چند ساعت باقی مونده تا شب رو آب بخورم.


نظرات 2 + ارسال نظر
میلو یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:54 ب.ظ

بعد آهان یه چیزی، آب کرفس رو با آب سیب قاطی کن، مزه اش قابل تحمل تر میشه...

اوهوم. همین تصمیم رو دارم :)

ژوانا یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:35 ب.ظ http://candydays.blogsky.com

به نظرم رژیم گرفتن خیلی سخته. یعنی من که فکر میکنم واسه من جواب نمیده ، بعدم گرسنه که باشم هیچ کاری رو نمیتونم انجام بدم.
البته من همیشه هیکلم فیت بوده بجز این چندماهه اخر که هرکی بهم رسید گفت اوه چقدر چاق شدی :| و جالب اینجاس که بین این همه ادم فقط دوس پسرم و مامانم هستن که میگن نه خیلی هم اوکی هستی :|
اما در هر صورت چون خودم هم فکر میکنم چاق شدم اگه این رژیم روی تو جواب داد منم امتحان میکنم :پی

به من که هرکی می رسه می گه چاق شدی! خودم عمرن به هیچ کس نمی گم که وا چقدر چاق شدی! اما همه می گن! :( و اینکه طاقت ندارم به این وضعیت. دوست دارم دوباره اوکی شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد