ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

غرنامه

دلم می خواد کارمو عوض کنم. دو ماه دیگه سه سالی می شه که اینجام. کارمو دوست دارم ولی به یه جایی رسیدم که حس می کنم دارن ازم بیگاری می کشن. البته من ذاتن کار کردن رو دوست دارم و اینکه بدونم از دستم کاری برمیاد خوشحالم می کنه. ولی وقتی می بینم زمانی که می رم تو اتاق بقیه بچه ها یا همه ش دارن با تلفن صحبت می کنن... رو پروژه های دانشگاهشون کار می کنن... یا وقتشونو با حرف زدنای بیخودی تلف می کنن و یا همگی اغلب مرخصی ان و تو تمام این مدت من دارم جای چند نفر کار کنم اذیتم می کنه. البته نه اینکه بقیه کارشونو انداخته باشن رو سر من... چون هیچکی کارش به من ربطی نداره. اما کار کردن منم خیلی به چشم نمیاد و بدتر توقع ایجاد کرده!

از طرفی مسافت زیاد محل کار تا خونه و بالعکس داره نفسمو بند میاره! هر روز ساعت 5 از خواب بیدار می شم و اگه هیچ کاری نکنم و هیچ جایی نرم ساعت 7 شب می رسم خونه. تایم باقی مونده تا وقت خوابم، به یه چشم بهم زدن تموم می شه. تایمی که اغلب صرف یه دوش گرفتن و مو خشک کردن و یه غذای ساده درست کردن می شه. و اصلن من مگه چقدر توان دارم؟

یه مشکل دیگه م هم این هست که با اینکه امسال بخاطر مسئولیت شغلیم، افزایش حقوق چشمگیری داشتم و بابتشم خدا رو شکر می کنم... اما الان چون یه عالمه قسط و قرض دارم و همه ش می ره... حس می کنم به پول بیشتری احتیاج دارم. که حداقل بتونم با خیال راحت ماهی یه چیز هرچند کوچیک برای خودم بخرم. الان اینطوریه که من برای کار کردن حداقل 14 ساعت خارج از خونه م و هیچ زمانی که برای خودم ندارم هیچ... آخرشم هیچ پولی برای خودم نمی مونه که خوشحالم کنه!

اینا دارن هر روز تو سرم می چرخن و هر روز ناراضی تر از روز قبلم.

چقدر غر زدم!

یه کار... با مسئولیت شغلی هایی که دوستشون دارم... تو غرب تهران... و با حقوقی که نیاز دارم... و جای پیشرفت...

یعنی می شه؟!

نظرات 6 + ارسال نظر
میلو سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:10 ب.ظ

هیچی واسه آدمای قوی ای مثل تو نشد نداره...

عسل چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:31 ب.ظ http://withgod.persianblog.ir/

ایشالا که میشه ورونیییک :)

چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 ب.ظ

حتما میشه ورون عزیز تو جنگجویى

ش ب پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ب.ظ

جزو اونایی هستم که هر روز گاهی چند بار وبتو چک میکنم ببینم نوشتی یا نه
دختر بسیار سخت کوشی هستی
خیلی دوست دارم
امیدوارم همیشه موفق باشی و بتونی کار مورد علاقتو پیدا کنی
و همین طور زندگی که مد نظرت هست
نوشته هاتو خیلی دوست دارم
چقدر خوبه اینقدر با خودت صادقی

نیگولی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ب.ظ

ایشالا که میشه ورونیک جان

alis یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:49 ب.ظ

حقوقش تا چقدر کافیه برات ؟؟

ترجیحم اینه که یه مقدار کمی از حقوقی که اینجا می گیرم بیشتر باشه. مثلن 2 تومن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد