ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

من که خسته م

پریشب رفتم دنبال برادرم، از دانشگاه برداشتمش بردمش خونه، پیش مامان. برای توی کمد دیواری، میله آویز گرفته بودم و برای اتاق خوابا، لوستر فانتزی. یه چسب آکواریومم گرفتم دور سینک ظرفشویی زدم که آب پایین نریزه. هنوز نور اتاق نشیمن خونه درست و حسابی نیست. فضای بزرگیه و حداقل دو تا لوستر دیواری لازمه و برای روی آرک آشپزخونه هم یه آویز می خوایم. اما فعلن که پول ندارم. خیلی بی پول شدم. چند روز پیش تولد برادرم بود و براش یه گوشی اسمارت هدیه گرفتیم. البته مامان هم یه مقداری پول گذاشت ولی با این حال روز 3 آذر، وقتی قسط واما رو دادم و این گوشیو گرفتم، حسابم تقریبا صفر شد! فقط شاید پول دو تا باک بنزین داشته باشم و برای باقی روزایی که ماشین نمیارم کمی پول تاکسی دارم. فقط همین!

اما یه جمله ای هست که تازگیا می گم؛ مثل پیرزنا! و اونم اینکه "خدا بزرگه!" ماه پیش وقتی حسابم صفر شده بود  یهو OUT OF NOWHERE یه پول کوچولو بابت اضافه کاری فصل پیش دریافت کردم که خیلی به کارم اومد. شاید این ماهم یه پولی از یه جایی برسه!

خیلی خسته م. ساعت 5 بیدار شدنای صبحا و در روز 5-6 ساعت در مجموع زمان رفت و آمد به محل کارم و خونه، 8 ساعت یا بیشتر کار تو محل کارم ومسئولیت هام باعث شده بدنم کم بیاره. البته مریض نیستم خدا رو شکر اما همه بدنم درد می کنه. تو هر ساعتی از روز اگه سرمو یه جا بذارم می تونم بخوابم. دلم می خواد برم توی یه وان آب داغ بشینم و یکی ماساژم بده! شاید این طوری خستگی فیزیکیم رفع شه. 

نظرات 5 + ارسال نظر
sahar چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:20 ب.ظ http://man-o-shahab.blogfa.com

چه حس خوبیه که برای خانواده مفیدی،و میتونی خوشحالشون کنی
حتما خیلی زود نتیجه ی مهربونیتو میبینی

یاس چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:37 ب.ظ

خدا بزرگه چیزیه که واقعا وجود داره و من همیشه کنارم حسش کردمو هیچوقت تنهام نذاشته.میدونم واسه تو هم همینه و اتفاقی خوب خواهد افتاد

مری پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:24 ق.ظ

مولتی ویتامین مینرال بخور ورون ، هفته ای یکی حداقل - یه کپسول - بهت کمک میکنه ( از داروخانه ها بدون نسخه میتونی بگیری ) ، قیمتشم زیاد نیست .
راجع به حساب کتابهات هم مطمئن باش که خدا هست همیشه ، اصن فک نکن حرفای پیرزنی و ایناس ، وقتی کسی با دل و جون برای خانواده اش تلاش میکنه خدا همیشه پشتش هست ، نگران نباش دختر ، خدا قوت و همیشه توانا باشی :)

مرجان پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:43 ب.ظ http://radikalayezendegi.blogfa.com

به نظرم زندگی خیلی سخت تر از چیزیه که بهش فکر می کردیم..منم این روزا خیلی بدنم درد میکنهو همش دلم می خواد یه جا ولو شم بخوابم..

عسل یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام دوست زحمتکش من
امیدوارم سرپا باشی و توپ توپ
روزهای سخت سپری می شن باور کن هرگز تا ابد نمیمونن
کامنتهارو ببین!!! تو تنها نیستی شرایط خیلی از ما همینه
دخترا امیدوارم هر چه زودتر همه ما روزهای خوبیو تاچ کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد