ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

دختر کوچیکه!

خواب دیدم یه دختر بچه ی دیگه هم غیر نیو هست! یه دختر بچه 3-4 ساله. توی خواب مطمعنم که اینم دختر پاریس هست. ولی نمی دونم مادرش کیه؟! برعکس نیو که پوست و موهای تیره و چشمای مشکی داره... دختر کوچیکه بور بود. پوست تنش روشن بود و چشمای عسلی داشت...

خواب یه صبحی رو دیدم که نیو آماده شده داره میره مدرسه. منو پاریس باید بریم سرکار. نمی دونم با دختر کوچیکه باید چه کنم. انگار باید بذارمش پیش خانوم همسایه. دلم نمیاد ولی. دارم آماده ش میکنم با خودم ببرمش سرکار. برای تغذیه ش چن تا دونه خیار برداشتم...

پی اس 1: قیافه دختربچه لحظه ای از جلو چشمم دور نمی شه!

نظرات 4 + ارسال نظر
لو شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:44 ب.ظ

دختربچه شاید نماد عشقتون بود

مه تا یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:31 ب.ظ

عه وروون من همیشه تو تصورم نیو رو یه دختر بور با چشمای عسلی میدیدم یعنی همیشه فک میکرذم شبیه پاریس باشه ..
انگار دختر خودت باشه این دختر کوچیکه ! یعنی حس من این بود وقتی می خوندم پستت رو .. دختر تو و پاریس

نه این چیزاش به مامانش رفته

alis دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:48 ب.ظ

akheeey

. سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:28 ب.ظ

دختر خودتون بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد