ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

I beleive in goodness

زندگی همه ی آدما دقیقن مثل یه سریال پرپیچ و خم می مونه که توش پر از اتفاقاتیه که براشون برنامه ریزی نکردی و یهو آدم رو سورپرایز می کنن.

تو این برحه از زندگیم دو تا هدف خیلی بزرگ دارم که تمام فکر و ذکرم مشغولشه. اول از همه سرو سامون گرفتن مامانمه. بی صبرانه منتظر روزی هستم که بتونیم خونه ش رو تکمیل کنیم تا بره اونجا. برای تکمیل کردن خونه نیاز به پول داریم. پول کمی هم نیست. یادمه دو شب پیش که اونجا بودم قبل خواب انقدر حرف زده بودیم و هر گزینه ای که داشتیم رو بررسی کرده بودم و همه چی به بن بست خورده بود. خوب یادمه گفتم که ول کنه. بس کنه انقدر که خسته م. خسته م که این همه هیچ کسی رو نداریم. وقتی چشامو بسته بودم تو ذهنم داشتم می گفتم خدایا یعنی نمی شه یکی از اون معجزاتتو برام رو کنی؟ من که غیر از تو کسیو ندارم...

بعد امروز یه چیزی بهم پیشنهاد شد که دارم خیلی جدی بهش فکر می کنم. یه راهی هست که بتونم پولی که لازم داریم رو جور کنم. البته زیر بار قرض خیلی سنگینی می رم ولی به نظرم می ارزه اگه خیالم از جانب مامانم راحت بشه. امیدوارم خدا کمکم کنه تا موفق شم.

دومین هدفم زندگی خودمه. چیزهای بزرگ و سختی در انتظارمه. چیزهایی که آدم های عاقل ممکنه از همون اول ردش کنن و زیر بارش نرن. ولی لااقل اینجا همه می دونن که من اصلن آدم عاقلی نیستم! ذهنم پیچیده است و زندگیمم مثل ذهنم پیچیده می گذره. منم مثل هر دختر دیگه ای توی این دنیا این حقو داشتم و قادر بودم که زندگی نرمال و ساده ای داشته باشم. اما هیچ وقت زندگی برام ساده نگذشته. همیشه سخت ترین اتفاقات افتاده. اتفاقاتی که هضمشون برام سخت بوده. ولی چه می شه کرد؟! عجیب و سخت بوده که من اسم پدری رو تو شناسنامه م یدک بکشم ولی هیچ وقت وجودش رو حس نکرده باشم. عجیبه که با مردی آشنا شدم که قبل از دوست شدن با من یه پدر باشه. عجیبه سرنوشت جلوی من یه دختر بچه قرار بده. دختر بچه ای مثل خودم...!

اما تنها چیزی که باعث می شه کماکان احساس کنم توان سرپا موندن رو دارم داشتن ایمان هست. من به زندگی بهتر ایمان دارم.

امشب یه اتفاق بزرگ در حال وقوع هست. امیدوارم خدا مثل همیشه کمکمون کنه...


نظرات 11 + ارسال نظر
سپیده پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ب.ظ

امیدوارم خدا همیشه کمکمون کنه...هم تو هم ما...
چشمامو بستم و برات دعا کردم اون چیزی که خوشحالت میکنه و اوضاعت رو روبراه میکنه و لبخند ورونی رو لبت میاره اتفاق بیوفته برات...
دختر همیشه قوی و خوشگل

نیلوفر جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:25 ق.ظ http://efco300.mihanblog.com/

در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
9518

امید جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام
امیدوارم که همه چیز طبق خواستت پیش بره و اتفاقات غیر منتظره خوبی پیش بیاد.
منم یه مدته منتظر یه خبر خوب موندم.بعضی وقتها تو زندگی آدم به یه جایی میرسه که از پا میوفتی توان نداری و ناامید میشی و تنها یه اتفاق یه شخص میتونه کمک کنه و آدمو پرت کنه به سمت روشنایی.ولی تو ورونیک همیشه پر تلاش بودی این چند سال که نوشته هاتو میخونم صادقانه بگم تلاشت و ارادت خیلی جالب و پرشور بوده و یه جورایی از خوندن برنامه ریزی هات آدمهایی مثل من روحیه میگیرن.آدمهایی که اینقدر اراده و پشتکار ندارن و منتظر یه چیزین که اونارو بگیره و پرت کنه به سمت زندگی.امیدوارم همه چی خوب پیش بره

یاس جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:39 ب.ظ

امیدوارم مشکلاتت حل شه ورون جون ، اندکی صبر سحر نزدیک است

میرا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ب.ظ

منم گاهی به زندگی نرمالی که میشد داشته باشم و نداشتم فکر میکنم ورون.پشیمون نیستم ولی گاهی یجور فانتزی وار واسه خودم ترسیم میکنم که مثلا اگه زندگیم نرمال بود الان بچه هام مثلا چندساله بودن..الان دغدغه هام چیا بود و چقدر فاصله گرفته بودم از اینی که هستم...
انگار سالها دور که دلم نخواست زندگی ساده و نرمالی داشته باشم خدا صدامو شنید و گفت حالا ببین چه پیچیدگیها برات بسازم :)

میثاق شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:54 ق.ظ

امیدوار باش.. مثل همیشه..

لیدی رها شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:40 ب.ظ http://ladyraha.blogsky.com

عزیزم از خدا یه دنیا برات شادی و انرژی میخوام که بتونی محکم تر باشی و همه چی به خوبی هندل کنی...

عسل شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:05 ب.ظ http://withgod.persianblog.ir/

ورون عزیزم امیدوارم زندگی مامان روووبراه بشه و بتونی از پس همه چی بربیای
منم یه راهیو انتخاب کردم که شاید کمتر دختری انتخاب کنه
بهشم فعلا ایمان دارم :|

nila69 سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ http://10188.mihanblog.com

از صمیم دل ارزو میکنم به اون دوتا خواستع مهمت برسی: -****
سرنوشت همیشه پره از اتفاقلت برنامه ریزی نشده.... واسه منم همینه دقیقا....
ایمان: -)

عسل چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام امیدوارم همیشه با داشتن همین روحیه پرتلاش بتونی هم به خودت و هم به عزیزانت کمک کنی عزیزم ماه رمضانه از خدا خیلی بخواه منم برات دعا می کنم ایشاله خدا که یاور بی منت همه ماست کمکت کنه ولی سعی کن مخصوصا تو مسائل مالی خیلی حساب شده و با دقت پیش بری موفق باشی

مریم دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام تازه با وبلاگت آشنا شدم دارم میخونمشون.
میخوام تا به روز شدنت یه کله بخونم خیلی قشنگ می نویسی. یه قسمتای زندگیمون شبیه هم هست.این باعث می شه با ولع بیشتری بخوام ادامه بدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد