ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

اندر مکافات لاغر شدن

تو این ده روز فقط 1 کیلو و 300 گرم کم کردم. به نظرم خیلی کنده. یعنی یه طوری کنده که نمی دونم می تونم 700 گرم هم تا آخر این ماه، یعنی تو 5 روز آینده کم کنم؟

تو یه هفته توانایی اینو دارم که 6 کیلو چاق بشم ولی لاغر شدن؟ خیلی سخته ):

با این سرعت لاغر شدن، احساس می کنم حالا حالا ها درگیر خواهم بود و همه ش باید خودمو کنترل کنم. البته احتمالن چون من به خوردن خیلی علاقه دارم و ازش لذت می برم این طوریه. 

دیشب پاریس گولم زد و سیب زمینی گذاشتیم توی فر با پوست و تنوری شد. بعد پوست کندیمش و لهش کردیم با کره و یه مقدار روغن زیتون. و با نمک و گل پر مخلوطش کردیم. و روش هم پنیر پیتزا ریختیم با فلفل قرمز. و فوق العاده بود!!!

مخلوط سیب زمینی با کره و گل پر، یه مزه رویایی داره که من عاشقشم. و حالا تصور کنین منی که از یه چیز ساده مثل این انقد لذت می برم، چقدر برام سخته غذا نخوردن :((


نظرات 5 + ارسال نظر
EL چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:38 ب.ظ http://my--immortal.persianblog.ir/

ورون به نظرم به خودت گیر نده... منم دو سه سال پیش توی کمتر از یه سال نمی دونم اصلن چطوری به چاقترین حالت تو زندگیم رسیدم! بعیده تو قد اونوختای من باشی! فک کن تو این دو سال 20 کیلو کم کردم! یعنی الان حتی از وزنی که سال ها بود قبل چاقیم ثابت داشتم هم کلی کمترم! تازه می خوام 5 کیلو دیگه هم کم کنم!:ی اصلن تا همین چند ماه پیشم این داستانو روم نمی شد واسه کسی تعریف کنم!:| الان ولی هرکی میخواد لاغر کنه براش تعریف می کنم! خلاصه می خوام بگم می فهمم حستو... ولی به تجربه فهمیدم هرچی راحت تر بگیری راحت ترم لاغر میشی... اتفاقن منم اول با همین برنامه هرروزه جیلیان شروع کردم و رژیم و اینا... بعد یه ماه ولش کردم. دلزده شدم. بعدش به این نتیجه رسیدم سه روز تو هفته ورزش کنم و رژیمو بیخیال شم. اینجوری انگیزم بیشتر بود و کمتر خودمو خسته می کردم. البته الان بدنسازی می رم و واسم خیلی هم مفید بوده که فک کنم تو وقتشو نداری.

خوشحالم اسمتو اینجا دیدم... دوست قدیمیم... ال :)
نه راستش هنوز اضافه وزن ندارم. نسبت به قدم ولی لب مرزم. به علاوه اینکه خیلی فیت نیستم و این أزارم می ده.
اره من وقت ندارم برای باشکاه. هرکاری هست خودم باید بکنم

El چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:47 ب.ظ

آها اینم بگم که هیچ وقت رژیم نبودم. همیشه یعنی هرروز شیرینی خوردم چون عشقمه!... هرچیزی هم که هوس کنم می خورم... از فست فود بگیر تا بستنی و چیپس و... فقط سعی می کنم همه چیزو کم تر از قبلم بخورم. یا اگه بیرون چیزی می خورم خیلی وقتا با پسره شریکی می خوریم! حتی شده یه ماه حس کردم حال ندارم ورزش نکردم! یعنی همه ی سعیمو کردم به خودم راحت بگیرم. دیگه زیاد حرف زدم اینم بگم برم. من خیلی کم وزن کم می کردم. بعدش ولی فهمیدم هرچند ماه یهو دو سه کیلو کم میکنم البته وقتایی که ورزشم مرتبه... اینو مربیم تو باشگاه بهم گفته بود که بدن خیلیا اینجوری به ورزش جواب میده. من باورم نشده بود. الان دیگه باورمه!!؛) و اینکه گود لاک دختره... خودتو اذیت نکن. خودش زودتر از چیزی که فک کنی درست میشه:*

ممنون از انرجی مثبتت عزیزم :) حرفات یادم میمونه :)

نرگس پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:26 ق.ظ

یه کیلو سیصد برا ده روز خوبه...من دارم رو لاغری کار میکنم..فعلا پنج تا کم کردم...

اوه جقدر خووووب! تو جه مدتی؟

میلو پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ب.ظ

به میوه علاقه داری؟ اگه آره کارت راحت تر میشه. با میوه معده ت رو پر کن تا جلوی اشتهات گرفته شه. منم خیلییی به خوردن علاقه دارم ولی همیشه حواسم به وزنم هست.
وزن کم کردن خیلی سخته. ولی خب نتیجش لذت بخشه

اره میوه دوست دارم ولی وقتی کرسنه باشم اصلن ارضا نمی شم. وقتی کرسنه م حاضرم بمیرم ولی به هیجی جز غذا لب نزنم

معصوم شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:00 ب.ظ http://my-daily-routines.blogfa.com/

موفق باشی ورون
من هم توانایی اینو دارم که یه ماه خیلی سخت بخورم و نهایتش 1 کیلو چاق بشم و فرداش یه روز نخورم و 5کیلو لاغر شم :|
من برعکس تمام دخترا علاقه دارم که چاق شم البته کمبود وزن دارم واسه همین

البته کمبود وزنم ایده أل نیست ولی خیلی خوبه که أىم بتونه هرجی می خواد بخوره :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد