ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

ورون ورزشکار

گفتم چاق شدم؟! به شدت! به چاق ترین حالتم تو 28 سال زندگیم رسیدم! خجالت می کشم بگم چند کیلو شدم! منی که هیچی شکم نداشتم الان به یه موجود با شکم قلمبه تبدیل شدم. همه ی این اتفاق ها هم تو 7 ماه گذشته اتفاق افتاده. از بس که خوردیم! با لذت فراوان و حجم زیاد! 

چند روز پیش یه پیرهن سفید و بلند خریده بودم که می شه تو خونه پوشید. پیرهنه از بالا تا روی کمرم تنگه و بعد چین می خوره. وقتی پوشیدمش حالم بد شد! شکمم مثل زنای باردار زده بود بیرون! اصلن به طرزی که وحشت زده می شم! منی که هیچ وقت شکم نداشتم دارم به یه گردالی تبدیل می شم! البته تمام عید رو خوردم و خوابیدم. روزی 7-8 ساعتم فیلم دیدیم که کنار دستمون همیشه یه ظرف آجیل بوده و نان استاپ هم می جویدیم! بلخره از یه جایی می زنه بیرون دیگه!

پاریس هم مثل من چاق شده. البته نه به اندازه من! 

حالا اومدم بگم که من بعد از چهار سال دوباره ورزش می کنم! فصل که فصل خوبیه. فصلیه که می تونی عرق کنی و وزن کم کنی. می تونی بسیار زیاد آب بنوشی. می تونی نوشیدنی های غلیظ و داغ و خوشمزه ی زمستونی رو نخوری و یا حداقل کم تر بنوشی. 

فکر می کنم لاغر شدنم تا آخر بهار طول بکشه. البته اگر بدون وقفه پیش برم. اگر خسته نشم و کم نیارم و اگر وقتشو داشته باشم. 

من یه برنامه 30 روزه پیدا کردم که فعلا اونو دنبال می کنم. فعلا تو مرحله اول هستم. به علاوه اینکه روزی 15 دقیقه هم حلقه می زنم و از اونجایی دارم سعی می کنم ب ا س ن مبارکم رو حفظ کنم، روزی 15 دقیقه هم ورزش هایی رو انجام می دم که مربوط به اون ناحیه ست تا لاغر نشه!

رژیم؟! من خیلی آدم رژیمی ای نیستم. چون خیلی غذا دوست دارم و واقعا یکی از لذت های زندگیم خوردن هست! ولی موفق شدم شام رو حذف کنم و به جاش یه سالاد خوشمزه درست می کنم که کاملن سیرم می کنه. توشم هر چی به دستم میاد می ریزم! :دی

ناهارم سعی می کنم برنج نخورم تا جایی که می شه و اگر می خورمم به اندازه چند قاشق می خورم. البته چون برنج برای بدن مفید هست، برای اینکه دچار ریزش مو نشم از آرد سبوس هم استفاده می کنم تا جایگزن بشه.

فعلا وضعیت صبحونه م نا بسامانه که خودم می دونم ولی به زودی صبحونه مو هم مفصل و مفید و متنوع می کنم. 

باید سعی کنم گرسنگیمو بیشتر با میوه جبران کنم و هله هوله نخورم ولی موفق شدم آب زیاد بخورم. 

خلاصه علاوه بر آشپز بودن، دوباره ورزشکار هم شدم :)


پی اس1: رفقا رمز پست قبلی، تو عنوانش نوشته شده بود دیگه!  



نظرات 8 + ارسال نظر
الی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.red2000.blogfa.com

ورون من کلا از لحاظ لاغر بودن خوبم یعنی وزنم 47 هست ولی جدیدنا یعنی 8-9 ماهی میشه شکم پیدا کردم منی که زمانی شکمم صاف که چه عرض کنم مقعر بود از لاغری ): و این خیلی غمگینم کرده میترسم اگه همین طور پیش برم بدتر شه و اب کردن چربیهاش سخت تر بشه. جدیدنا اشتهام هم زیاد شده که سعی میکنم کمش کنم و کشف کردم پیاده روی خیلییی خوبه روزی 45 مین عالیه برای 3 روز در هفته هر چند گاهی فراموش میکنم ولی یه هفته هست شروع کردم دوست داشتم حلقه هم بزنم چون برای شکم شنیدم خوبه اما بلد نیستم حلقه میفته پایین چطوری میتونم یاد بگیرم اخه ؟

47 کیلو؟! خیلی لاغری که :دی
آره دیدم بعضی ها رو که خیلی لاغرن اما شکم دارن. به نظرم برنج زیاد می خوری.
پیاده روی خیلی خوبه. من یه مدت این کارو انجام می دادم. منتها الان امکانشو ندارم. وقتی می خوام برم home، دو ساعت و نیم هر بار توی راهم. رفت و برگشت می شه 5 ساعت و واقعن زمان مناسبی نمی تونم پیاده روی داشته باشم.
حلقه؟ خیلی آسونه. منم تمام بچگیم بلد نبودم و میوفتاد. اما چند سال پیش که حلقه گرفتم، دو چند دقیقه یاد گرفتم. البته یه ویدئو آموزشی هم داشت

بانوی پاییز پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:30 ب.ظ http://letter42.persianblog.ir

چقدر خوبه که همت میکنی...
من تنبلم..خیلی تنبل!!

منم تنبلیم میاد ولی دوست ندارم چاق و زشت شم :(

سارا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:42 ب.ظ http://zarrafeam.persianblog.ir

ورون اما تپلی بهت خیلی میاد

آره سارا! صورتم پر شده و دوستش دارم. اما شکمم... اوه... :(

مایا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:41 ق.ظ

او ه ه ه ه فک کنم مسری باشه این چاقی!!!
میدونی منم دقیقا همین حس رو دارم یک شکم قلمبه!!!
قبل عید خیلی جدی باشگاه رو دنبال کردم و باز نتیجه ش خیلی راضی بودم حتی تیکه های شکمم رو میدیدم اما این عید ناهار پلو شام پلو!!!
وای لاغر شدن سخته ورون اما شدنی_...
یادم یک مدت توی خونه ورزش میکردی و راضی بودی از نتیجه ش پس بازم میشه برسی به فلت شدن :)))
برم این برنامه هم ببینم چیه...

می دونم که قبلن امتحان کردم و شدنیه و چقدرم از نتیجه ش راضی بودم.
منتها گاهی حس می کنم که پیر شدم و توان سابق رو ندارم دیگه :)

یاس شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:59 ق.ظ

چقدر خوب . ورون حلقه عالیه.من دو ساله دارم میزنم، نتیجه ش رو هم دیدم . هر کار کردم نتونستم برنامه سی روزه رو دانلود کنم.

اگه خواستی لینک یوتیوبشو بهت بدم

عسل شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام دوستم
می دونی من هم وقتی به یه نقطه ای از زمان می رسم و می بینم چاق شدم یهو می ترسم و فکر می کنم نکنه به سنی رسیدم که معمولا دخترا چاق و بد هیکل می شن آخه من از تو 3 سال بزرگترم و همیشه سختی زیادی تحمل می کنم که چاق نشم
امیدوارم به استایل دلخواهت برسی

درسته آدم از یه زمانی به بعد سخت تر لاغر می کنه اما به نظرم آدم تو هر سنی می تونه خوض هیکل باشه.
البته این الان برای من در حد یه شعاره تا ببینم نتیجه خودم چی می شه :))

یاس شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:13 ب.ظ

لینکشو بهم بده عزیزم.مرسی

قسمت اول: https://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

قسمت دوم: https://www.youtube.com/watch?v=ZEz0VGxsiqc

قسمت سوم: https://www.youtube.com/watch?v=1EGp-VcbXaw

میلو یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:33 ب.ظ http://red-milo.blogfa.com

واسه لاغری که هیچ وقت دیر نیس, این جنیفر رو من همیشه الگوم قرار میدم توی هر زمینه ای!!
اول از همه سعی کن شیرینیجات رو حذف کنی,از روغن کنجد استفاده کنی واسه طبخ غذا, و پیاده روی هم خوبه
حلقه زیادیش طی زمان به مهره های کمر آسیب میزنه
پیشنهادم اینه که حرکت های کششی و استقامتی هم انجام بدی که بعد از لاغری پوستت شل نشه , موفق باشی:-)

آره منم خیلی ازش خوشم میاد.
شیرینی رو اگه بتونم حذف کنم خیلی خوبه.
توی تمرین بلافاصله در کنار کاردیو، استقامتی هم کار می کنه و به نظرم خیلی خوبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد