ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

دوست دارم زندگی رو

همیشه تو روز تولدم می نوشتم. اما امسال نشد. 

دیروز 28 ساله شدم. 

اما وقت نشد جایی ثبتش کنم. چون زندگیم شبیه مارکو پلوئه. امروز اینجام و فردا جای دیگه! 

البته خودمم خسته می شم گاهی. اما پوست کلفت شدم. به علاوه اینکه یکی دو شب تو هفته پیش خواهر پاریس می رم و کمی بهش کمک می کنم. بچه ش به زودی به دنیا میاد و کاملن دست تنهاست. رفتن پیشش و کمک بهش باعث می شه حس کنم تا حدی مفیدم. 

تو این سن جدید می خوام کار نیمه تموم دهه ی پیشم رو تکمیل کنم! البته کار و انرژی می بره و برای منی که زندگی متفاوتی دارم و تو همه ی ده سال گذشته که نه... حداقل 5 سال اخیر پشت گوش انداختمش سخت به نظر می رسه. اما می دونم که کار نشد نداره و هیچ چیزی نبوده که من بخوام ولی بهش نرسم. 

راستی برای خودم تولد هم گرفتم! می دونستم که توی خرج میفتم اما دوست داشتم این کارو انجام بدم. درمجموع شب خوب و خاطره انگیزی شد. آدم نمی دونه سال بعد کجاست و چی کار می کنه و تو چه وضعیتیه. مثلن خودم پارسال، شب تولدم با اینکه تا ساعت 12 شب سر کار بودم و دوستام برام تو همون وضعیت کیک گرفتن و تولد بازی کردن... اما اون شب یکی از بدترین شب های زندگیم بود. جای خالی یکی عمیقن تو قلبم خالی شده بود و من دیوانه وار منتظر یه نشونی بودم ازش که نبود... تا مدت ها... اما امسال با اینکه تو شرایط سختی هستم (مثل همیشه...) اما خدا رو شکر می کنم که توان دارم و می تونم زندگیم رو با دست های خودم بسازم. 

امسال یه خبر خوب دیگه هم داشت و اون قبول شدن برادرم شرلی تو دانشگاه بود. دلم می خواست حالا که رشته ای وجود داره که دوست داره بخونش ( با اینکه رشته ی عجیبیه) اما می خواستم که انگیزه ای تو زندگیش باشه. هزینه ی تحصیلش رو به طور کامل به عهده گرفتم و از این بابت بی نهایت خوشحالم و سپاسگزار... چرا که این یعنی بی فایده و بی مصرف نیستم و می تونم عزیزترینام رو خوشحال کنم. 

یکی از آرزوهام اینه که  بتونم تا آخرش از عهده ش بربیام و خدا کمکم کنه و مثل همیشه پشتم باشه. 

با پاریس برای عید هیچ برنامه ی خاصی نداریم. احتمالن فقط خونه ایم. فیلم می بینیم و شاید ورزش کنم. آشپزی می کنم و اینکه سعی می کنیم دو نفری با هم لحظات خوبی رو داشته باشیم و منتظر به دنیا اومدن بچه کوچولوی خواهرش می مونیم :)

نظرات 14 + ارسال نظر
memol سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ب.ظ http://ona7.blogfa.com

ورون نازنینم تولدت مبارک...برات بهترین لحظه ها و معجزه ها رو آرزو دارم...

مرسی عزیزم :)

مه تا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:31 ب.ظ

تولدت مبارک وروون اسفند ماهی عزیزممممم :****

متشکرم :)

مایا سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ب.ظ

خیلی مبارک_ با تاخیر...
پس یک نی نی به جمعتون اضافه میشه :)
و این که چقدر خوب که نسبت بهش انقدر مسئولیت پذیری خواهر منم این جوری بود هنوزم هس اما ازدواج کمی تغییرش داد!!!!
امیدوارم تا آخرش بتونی از پسش بر بیای همیشه به این اعتقاد داشتم هر چقدر که بخشنده تر باشی بیشتر بدست میاری...

بعله. یه بچه ی کوچولو! البته فکر کنم با ورودش جمعمون از اون شور و شوق خارج بشه و یه تم ایال باری به خودش بگیره ولی بازم تنوع خوبیه :)
مرسی و ممنونم

نیلوووو سه‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ب.ظ http://the-pain.blogfa.com

عزیزم با دو روز تاخیر تولدت رو تبریک میگم :-* ایشالا که روز به روز اوضاعتون بهتر و بهتر میشه مخصوصا مالی که این دوره مشکل همه اس.. چقدر خوبه که شرلی خواهری مثل تو داره...
امیدوارم لبخند هیچ وقت از اون لبای خوشگلت محو نشه

مرسی عزیز دلم. برای تو و نازی هم سال خوبی رو آرزو می کنم

یاس چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:56 ق.ظ http://dokhtareshaghel.blogfa.com

تولدت خیلی خیلی مبارک باشه.امیدوارم در کنار عزیزانت ، بهترین ها رو تجربه کنی و بدست بیاری ورون جان .

ممنونم عزیزم :)

نارنج چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:55 ب.ظ

تولدت مجددن مبارک :)
ولی حتمن یه مسافرت کوپولو برین. عاشق ماشین سواریاتونم تا شمال!
امیدوارم حامی خوبی برا برادرت باشی :)

ممنون عزیزم :)
راستش ترجیح دادیم امسال پول سفرمونو سیو کنیم چون می خوایم باهاش چیزی بخریم.
تو این 6 ماهی که برگشتیم بهم هنوز نتونستیم سفر بریم با هم. پاریس خودش با دوستاش رفته ولی دود نفری نه.
البته یه مقداری حسودیمم می شه که...
منم خودم امیدوارم همین طور بشه

الهام پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:48 ق.ظ

تولدت مبارک ورون قصه ی ما

میرا پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ

دلم برات تنگ شده بود ورون
و اینکه تووووولدت مبارک باشه دخترک طلایی من..
وای اشک تو چشام جم شد ازین همه مهربونیت..امیدوارم شرلی به موفقیتهای بیشتری برسه و خوش بحالش که همچین خواهری داره..هزارتا بوووس و آرزوی خوب برای تولدت :*

ممنونم میرا :)

میلو پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 06:44 ب.ظ

ورون عزیز, برات از ته دل آرزوی شادی و تندرستی و عشق میکنم, در کنارش موفقیت در کارت:-* آمین...
دیر بود ولی با تاخیر تولدت مبارک :-* :-*

مرسی عزیزم :)

شعله دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.flame00.blogfa.com

عزیزم تولدت مبارک باشه،بوس بهت

ممنونم

عسل پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:57 ب.ظ http://withgod.persianblog.ir/

تولدت مبارک ورون
با تاخیر البته
وای چه خواهر خوبی داره برادرت :) خوش به حالش

ژولیت شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ب.ظ http://true--life.persianblog.ir

خانوووم پست آخر سالتون کوش؟؟؟؟

پست اول سال دارم من :)

عسل دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 08:49 ب.ظ http://withgod.persianblog.ir/

حسم بد شد وقتی دیدم کامنت من اینجا بی جواب مونده :(

ای بابا چرا؟!
راستش من با گوشیم کانکت میشم و اون کامنتم آخرین کامنت بود و همین طوری فقط کانفرمش کردم. مرسی و سال نوت هم مبارک و حس بدی هم نداشته باش :)

maria دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ب.ظ http://mariamemories.blogfa.com

میشه منم رمز داشته باشم؟

رمز عنوان پست هست دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد