ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

girlish things

هیچ وقت نمیذاشتم ریشه ی موهام زیاد در بیاد. زودی می رفتم دوباره رنگ میذاشتم. اما بی پولی های اخیرم و اینکه پاریس اصرار داشت که کمی به موهام استراحت بدم باعث شد سه ماهی رنگ نکنم. مهمونی خداحافظی دوستم بلخره وقتش رسیده بود که رنگ کنم.

کلن همیشه دوست دارم کم و کم تر به بقیه نیازمند باشم. چه می دونم... منظورم آرایشگرها هستن. همیشه احساس می کنم آرایشگرها با قیچی هاشون وایستادن تا اونو تو هر س و ر ا خ ما فرو ببرن و پول به جیب بزنن! این شد که از وقتی یادم میاد خودم یاد گرفتم ابرو بردارم، بند بندازم. ناخن بکارم و دیزاین کنم و یکی دوباری وقتی ترسم از رنگ مو هم ریخت دیگه موهامو دست آرایشگر نمی دم. البته نه اینکه باورشون نداشته باشم. بیشتر به این خاطر که دوست دارم تا اونجایی که می شه خودکفا باشم تا کمتر پول بابت این چیزها بپردازم. 

خلاصه... یه رنگ جدید رو موهام امتحان کردم که خیلی خوب شد. برام عجیبه که دقیقا همونی شد که می خوام. رنگه ترکیب reddish blonde و light brown blond هست که باعث می شه جلوه ش خوب باشه. هنوز اونقدر جسارت ندارم که موهامو بلاند کنم. به خاطر همین دارم با این ته مایه رنگ ها ذهنم رو آماده می کنم. و البته اعتقاد دارم همه نباید یه رنگ مو داشته باشن. من همیشه دوست داشتم موهایی با رنگ متفاوت داشته باشم که احساس می کنم این دقیقا رنگ من هست. 

البته گاهی دلم برای موهای مشکیمم تنگ می شه. ولی فکر می کنم وارد مرحله ای از زندگیم شدم که باید متفاوت باشم. 

به هر حال... الان بسیار از رنگ موهام راضی ام. 

این اواخر ابروهامو هم خراب کرده بودم. یه چند روزی گذاشتم تا پر بشه برم پیش آرایشگر. منتها زمان مهمونی که رسید من هنوز حقوق نگرفته بودم و همچنانم نگرفتم... با پولی که داشتم باید تصمیم می گرفتم که یا برم آرایشگاه واسه ابروهام و یا برم رنگ بخرم موهامو رنگ کنم. که من دومین مورد رو انتخاب کردم. 

بلخره دلمو زدم به دریا و ابروهامو هم برداشتم. ابروهای من ذاتن مدل هشتی دارن. قصد داشتم کلن صافشون کنم. که البته موفق شدم! 



دارم فکر می کنم راستی که زن ها چه دلخوشی های کوچیکی تو زندگیشون دارن...

نظرات 13 + ارسال نظر
یاس چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:00 ب.ظ

خوشگل شده.کاش رنگ موهاتو هم میذاشتی.ورون من عاشق ابروی هشتی هستم اما اونجوری که دوس دارم نمیشه.

ممنون... مگه چطوری دوست داری؟

مایا چهارشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ب.ظ http://http://wildbloom.persianblog.ir

خب من خیلی وقت_ میدونم تو خودکفا هستی!!!
از همون موقع ها که تند تند دیزاین های مختلف رو ناخن هات پیاده میکردی و عکسش رو برامون میذاشتی...
خب من قبلا صورتت رو با چتری دیدم عکس تولدت بود به نظرم....
اینجا آرایش چشمات متفاوت هس و تغییر کردی...
اما نمیدونستم کاشت ناخن هم بلدی و خیلی چیزهای دیگه!!!
ابروهای منم هشت هستن منتها فکر میکنم هیچ وقت صاف نمیشن چون زیرشون کامل پر نمیشه مجبور با مداد بهشون شکل بدم اما تا خالا بند انداختن رو تجربه نکردم!!!!
فقط این که در مورد بی پولی و حقوق نگرفتن آی درکت میکنم!!!
همین دلخوشی های کوچیک به ما حس زن بودن میده به نظرم و این که خیلی هم دلچسبن...
رنگ موهات هم مبارک خیلی...

من کلن به این کارها علاقه دارم. یه زمانی فکر می کردم دوست دارم این کارو یاد بگیرم تا یه منبع درآمدی دیگه داشته باشم. منتها کاشت ناخن خیلی از آدم انرجی می گیره و اینکه بوی موادش اذیتم می کرد. علاوه بر اون من آدم کار کردن تو آرایشگاه ها نیستم. و اینکه فهمیدم من اصلن نمی تونم به آدما این طوری سرویس بدم. تو خونم نیست. این همون دلیلی بود که باعث شد مهمانداری رو هم کنار بگذارم.
یه سری چیزا هست که داروخانه میفروشن و من رو ابروهای دوستم دیدم که جواب داد. ابروهاش تو یه قسمت هایی درنمی اومد اما این محلول رو که استفاده کرد بعد از چند وقت اوکی شد.
ممنونم :)

memol پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:05 ق.ظ http://ona7.blogfa.com

منم خیلی به این فکر میکنم که چه خوبه که زنم و میتونم احساسمو با رنگ لاکم بریزم بیرون مثلا...یه با آرایش و رنگ مو...
این پستت رو خیلی دوست دارم...حس خوب زنانگی داره...

خاطره پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:47 ب.ظ http://personalitylife.persianblog.ir

ابروهای منم همین شکلی ان..
قشنگ شده...منم گاهی خودم برمیدارم..

محبوبه پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ب.ظ

اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود:
چه دماغ فشنگی!!
به نظرم دماغهایی که کنار ابروها پهن میشن و بعد وسطشون باریکتر و پایینتر بازم پهن میشن خیلییییی فوق العادن!!همه اینجور نیستن
چشم و ابروتونم قشنگن خانوم
فقط کاشکی موها هم معلوم بود اینطوری که رنگش معلوم نیست

دماغم؟! اینجا که خوب معلوم نیست محبوبه!
دماغم خیلی خوب نیست اما بدم نیست. هرگز فکر نکردم که عملش کنم مثلن. برعکس خانواده مادری و مامانم که دماغاشون همه استخونی هست، ماها به خانواده پدری رفتیم. اما بازم بد نیست!
ممنون.
راستش تو عکس رنگ موهام دقیقا همونی که هست نمیفته. برای همین عکسشو نتونستم بذارم.

سپیده جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ http://roney.blogsky.com

دلم برای دیدن صورتت تنگ شده بود ورون...اخرین عکسی که ازت دیدم،رفته بودی عروسی و یه دامن چهار خونه کوتاه تنت بود...قشنگ و خانوم...
از اون روز دیگه خیلی گذشته...امیدوارم فقط یعد همه اینا الان تو دلت شاد باشه...

متشکرم عزیزم. آره اونجا عروسی دختر خاله م بود. فکر کنم سه سال پیش بود :)

سحر جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:24 ب.ظ http://man-o-shahab.blogfa.com

بالاخره ما چشم و ابروی شما رو رویت کردین هاها
خیلی هم دوست میداریم هم وبتان هم نیمچه رختان
موفق باشی و امیدوارم وبت همیشه پر از حسای خوب خوب باشه

نرگس جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ب.ظ

نوشته هاتو دوس دارم...همیشه میخونمت...خیلی دوس داشتم چهرتو ببینم...خوشحالم که دیدمت....چه چشای قشنگی..دارن با آدم حرف میزنن کاااااشش تمام صورتتو میذاشتی

اینجا خیلی نمی شه عکس گذاشت...
ممنونم عزیزم :)

روبی شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ق.ظ

چشم و ابروی قشنگی داری.. این مدل ابرو خیلی هم بهت میاد

ممنونم عزیزم. لطف داری :)

پرسه شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.rahebeye-kuchak.blogfa.com

چقد این پست خود ِ خود ِ ورونیک بود. عین نوشته های یکی دو سال پیش بود.
اووف خیلی خوبه که ادم اینجوری خودکفا باشه، منم همین رویه رو تو زندگیم دارم.
کلی هم موهات مبارک :ایکس

خودمم گاهی دلم تنگ می شه واسه این جور پر حرفی ها :)
ممنون

memol شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:48 ب.ظ http://ona7.blogfa.com

راستی نگفتم که چشات یه جوراییی وایلد طوره و آدمو میگیره...
دوسشون دارم...

ممنونم عزیزم :)

نرگس دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:32 ب.ظ http://mehrrrrr.blogfa.com

آخی چ خوب کاری کردی عکس گذاشتی ورون
نازول جان:*

هیما دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:54 ب.ظ http://hima77.blogfa.com

کلی هنرمندی پس ورون
منم چندوقتی هست که ابرومو دست آرایشگر نمیدم خودم تمیز میکنم، آرایشگر چندبار آخر خرابش کرد
چه خوب شد دیدمت عکسای قبلیتو ندیده بودم
چشمای خوش حالت و قشنگی داری و همینقدر از صورتت هم که معلومه قشنگ ونازه
خوشحالم که خوبی و از باهم بودنتون راضی

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد