ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

غرنامه

امروز حالم خیلی بد بود. گاهی وقتا به خاطر پریود اونقدر درد می کشم که تعجب آوره. ساعت 12:30 دیدم دیگه نمی تونم پشت میزم بشینم. این شد که رفتم چند دقیقه رو یه مبل دراز کشیدم ولی بازم دیدم از تحملم خارجه و دوست دارم هرچه سریع تر برم از اونجا. این شد که رفتم تو اتاق رئیسم و گفتم که حالم خوب نیست و می خوام برم. می دونین ری اکشنش چی بود؟ همین طوری بدون ذره ای احساس نگام کرد و حتی تصنعی هم نگفت که ایشالا به زودی بهتر می شی! هیچیه هیچی. 

البته برام اونقدرا مهم نیست. چون تصمیم گرفتم به زودی از اونجا برم.  فقط امیدوارم به زودی بتونم یه کار مناسب پیدا کنم. هنوز خیلی جدی دنبال کار نیستم ولی هرلحظه خیلی جدی تر دارم تصمیم می گیرم که it's time to go!

فقط منتظر روزی ام که زمان رفتنم باشه و برم پیش مدیرعاملمون و همه چیزهایی که تو این همه مدت رو دلم سنگینی کرده بود رو بگم. قول داده بودم حداقل دو سال اونجا کار کنم و این کارو هم کردم و هیچ دین اخلاقی ای به گردنم نیست.

داشتم می گفتم... راه افتادم اومدم خونه. تموم طول راه مثل یه جسد سرمو تکیه داده بودم به شیشه و چشمامو بسته بودم و درد می کشیدم. ساعت 3:30 که رسیدم خونه زودی یه چیزی درست کردم خوردم و رفتم دراز کشیدم. الان احساس می کنم کمی بهترم ولی بازم درد دارم... ):

نظرات 5 + ارسال نظر
یاس چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:26 ب.ظ http://dokhtareshaghel.bligfa.com

من جدیدا که پرید میشم خیلی افسرده میشم.تقریبا چند ماهی هست که این شکلی شدم.حوصله هیشکی رو ندارم مخصوصا طاقت سرما رو ندارم. چه میشه کرد ورون جون! بعضی ادما درک ندارن دیگه مثل ریئستون!

خود دردشو دردسراش یه طرف... افسردگیشم یه طرف. من سعی می کنم این جور وقتا شکلات بخورم و سعی کنم خودمو شاد کنم

میرا جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ http://hista7.blogfa.com/

اینجور وقتا پودر کاکایو بریز تو آب جوش با یکم.نبات.

پیشنهاد خوشمزه ایه! :)

یاس شنبه 27 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ب.ظ http://dokhtareshaghel.blogfa.com

ورون یه دفعه گفتی میخوای راجع به مهمانداری و نرفتنت بنویسی.بنویس که من خیلی مشتاق خوندنشم چون عشقم مهمانداری بود که قسمتم نشد.

هممممم... آره گفتم اما هنوز نشستم پاش به نوشتن.
چشم می نویسم :)

فرحناز یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ق.ظ

ورون من تازگیا شیاف رو کشف کردم. خیلی خوبه کم کم تو بدنت آب میشه و درد کمر و دلت رو واقعا کاهش می ده
از چند روز قبل هم زیره دم کن بخور، به جای چای یا قهوه دم نوش زیره بخور
میوه به اندازه کافی می خوری؟ آخه دکترم میگه این جور دردایی که ما داریم به خاطر کمبود ویتامین و ضعف بدنه :((
بیشتر و بلندتر بنویس عزیزم

از اسم شیاف می ترسم راستش
ولی اگه همین طوری پیش برم به نظرم راهکار خوبی باشه!
و زیره.. تا به حال امتحانش نکردم.
معمولن وقتی خونه مامانم می رم میوه می خورم.
وگرنه میوه خیلی تو سبد خریدمون جایی نداره. فقط در حد سالاد!
باورت می شه ده بیست تا پست اینجا داره خاک می خوره که وقت نکردم تمومشون کنم پابلیش شن؟
راستی من باهات کار دارم. به زودی باهات تماس می گیرم :)

مایا یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ق.ظ http://http://wildbloom.persianblog.ir

نمیدونم ورون ممکن از کیست تخمدان باشه یا مثلا از ضعف زیاد...
مثلا من خودم وقتی نزدیک سیکل ماهانم "تماس" داشته باشم بعدش اینجوری میشم یا اگر اون ماه، ماه_ پر استرس و اعصاب خورد کنی برام باشه.
و به این نتیجه رسیدم ما دخترا فقط یک هفته در ماه آرامش داریم!!!
چیزی که تجربه ش کردم:
هیچ رییسی دلش برای کارمندش نمی سوزه .البته فکر میکنم اینجا فقط اینجوری باشه...

به تازگی چندین تا آزمایش دادم و کیست نداشتم.
نمی دونم والا.... من هر چند وقت یه بار این طوری می شم.
راستی ممکنه پسورد پستات رو داشته باشم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد