ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

از دنیایی که نمی شناسمش

نمی دونم از کجا بگم. منتظر بودم اینترنت خونه راه بیفته. اما هنوز خبری نیست.

توی مرحله ای از رابطه م که احتمال دیوونه شدنم زیاده! دخترها یه طور وحشتناکی شدن که اصلن نمی تونم بفهممشون. یادمه قبلنا اول وای میستادن طرف پا پیش بذاره بعد اونا! حالا اما یه طور دیگه ای شده. دیشب با پاریس نشسته بودیم با هم حرف می زدیم... یهو یه شماره افتاد رو گوشیش. ناشناس بود. من معمولی بودم و منتظر بودم صحبتاش تموم بشه تا بقیه حرفامونو ادامه بدیم. بعد اما یهو با چشمای گرد نگاش می کردم که هی می پرسید "شما؟ شما؟ من نمی شناسمتون. لطف کنید دیگه مزاحم نشید لطفا!"

فکر کنید دختره زنگ زده سلام و علیک می کنه و بعد از اینکه پاریس بهش می گه من نمی شناسمتون... می گه "خب حرف بزنیم، آشنا بشیم!"

یادمه قبلنا پسرا این طوری بودن! زنگ می زدن، پا پی می شدن بتونن یه ارتباطی برقرار کنن. چی شده که زمونه برعکس شده؟! 

خلاصه که فقط اینا نیستن. بعدن ها میام از روزهایی می گم که چه همه وحشی شدم و چه کارهایی کردم که قبلن هیچ وقت همچین تصوری از خودم نداشتم. 

حالم بد می شه از این دخترایی که به بهونه ی لاین و واتس اپ و وایبر و هزار تا کوفت دیگه، عکسشون میفته رو صفحه ی موبایل. اصلن این لعنتی ها چین؟ موبایل و شبکه های اجتماعی. چیزایی که باعث شدن آدما از دنیای واقعی فاصله بگیرن و وارد یه دنیای پوچ بشن. تا کی روزی هزار تا جک و پند و اندرز بخونیم تو این لعنتی ها... اما یه خنده به لبمون نیاد؟!

احساس می کنم این ها همگی چمبره زدن رو زندگی هامون و همه چیزمونو دارن به یغما می برن. صداقتمون... مهربونی مون... احساساتمون. همه و همه دارن از بین می رن و ما هم بیشتر و بیشتر دامن می زنیم به این مسئله. من که هیچ وقت فیص بوک و وایبرو این چرت و پرت ها رو نفهمیدم. اصلن نمی تونم باهاشون ارتباط برقرار کنم. چرا ازشون استفاده می کنم. اما میونشون غریبه م. به نظرم آدم ها تو خالی و تقلبی هستن تو این شبکه ها. کاش به جا این وقت تلف کردن ها... کمی بیشتر همو می دیدیم. می شستیم یک چای با هم می نوشیدیم. یه فیلم می دیدیم. نه اینکه غرق بشیم تو این کلمات و فیلم ها و تصاویری که خسته کننده و بی انتها و پوچن.


نظرات 4 + ارسال نظر
یاس یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ب.ظ

از این بدتر هم میشه ورون.مردم خیلی بد شدن. به هیشکی رحم نمیکنن.خدا خودش کمک کنه.

هیما دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:28 ب.ظ http://hima77.blogfa.com

فیص و وایبر و ... تو رابطه زوجا تاثیر بدی میذاره اگه خیلی درگیرش بشن و مدیریت نکنن و درگیر دوستی های مثلا اجتماعی بشن
دیوار اعتماد رو انگار بین زن ومرد از بین میبره یه حس عدم امنیت به آدم میده

تو هم که مسائل گذشته و اون ماجراها از ذهنت پاک نشده و فکر میکنم پاریس هم نتونسته اون اعتمادی که ازت سلب شده رو بازسازی کنه و هی این تماس ها و مزاحمت ها بهت سیخونک میزنه
کاش پاریس ببینه و بفهمه چقدر از گذشته آزار دیدی و زخم خوردی و درست رفتار کنه
رابطه رو باهم درست کنید

مالنا دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ب.ظ http://viva-la-vida.blogsky.com

خب چی بگم؟
به نظرم اینا مریضن براشون هم فرق نمیکنه طرف کی باشه با عرض معذرت سیر مونی ندارن جدی میگم ورون یجورایی هم س ک س ادیکت هستن باهاشون روبرو شدم بارها...
خب منم مثل تو با هیچ کدوم از این برنامه ها موافق نیستم و خوشبختانه سر در نمیارم متاسفانه خیلی ها خودشون رو درگبر کردن و روز به روز داره تعدادشون بیشتر میشه اینم از تکنولوژی!!!!

روبی چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ق.ظ

خیلی حرف قشنگی در مورد شبکه های اجتماعی زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد