ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

آرایش کردن یا نکردن... مسئله این است!

دیشب نیمو بلیط سینما رزرو کرده بود، رفتیم با هم دیگه فیلم کلاشینکف رو دیدیم. من که خیلی اهل فیلم های ایرانی نیستم و خیلی کم هم سینما می رم اما از اینکه رفتم این فیلمو دیدم خوشحالم. گرچه ده دقیقه اول فیلم بخاطر اینکه به نظرم دلخراش میومد دوست داشتم بلند شم و از سالن بیرون بیام اما در کل خوب بود. 

دیشب قبل از رفتن به سینما... آرایشم پاک شده بود و می خواستم دوباره آرایش کنم... نیمو یه حرف عجیب زد بهم. بهم گفت تو که قیافه ت همین طوری خوبه و من خیلی دوستش دارم  چرا آرایش می کنی؟! من اول فکر کردم داره ازم تعریف می کنه و این یه جور تعارفه. داشتم سعی می کردم تشکر کنم که برگشت گفت "واقعی دارم می گم! الان که داریم می ریم بیرون آرایش نکن! چون به نظر من همین طوری هم خیلی قشنگ هستی!"

من؟ من مثل همیشه پاریس اومده بود تو ذهنم. یادم افتاد اون هم هیچ وقت از من نخواسته بود آرایش کنم فقط خیلی دوست داشت من به خودم برسم. چه می دونم به موهام... ناخنام... مراقب رژیمم باشم که اضافه وزن نداشته باشم و اینها... اما اون هم نخواسته بود. 

اما من دیشب اونقدر از این حرف نیمو تعجب کرده بودم که احساس می کردم تمام مردهای زندگی من ازم خواسته بودن که آرایش کنم! داشتم براش توضیح می دادم که ممنون که در مورد من این طوری فکر می کنی اما من حس می کنم با آرایش پرفکت تر هستم. اما اون هم قبول نمی کرد و می گفت همین طوری هم خوبم. 

از دیشب دارم فکر می کنم "آرایش کردن" ما زن ها چقدر برای مردها مهمه؟ آیا اصلا اون ها توجهی به این چیزها می کنن یا اینکه ما زن ها با ویژگی های دیگه مون اون ها رو جذب می کنیم. می دونم مردها عاشق رنگ لبمون نمی شن... چون مطمئنن رنگ لب هیچ کسی قرمز جیگری یا نارنجی یا کالباسی کمرنگ نیست. بلکه ما با رنگ ها ویژگی های طبیعی مون رو به رخ اون ها می کشیم. اما اگه واقعا این طوری باشه که مردها به این چیزها توجهی نداشته باشن... به نظرم می رسه که حداقل خود من سالها تو یه سرزمینی زندگی می کردم که اساسا وجود خارجی نداشته و من فقط تصور می کردم که این چیزها برای مردها مهم هست! 

اگه دوست داشتین بیاین از تجربه های شخصی تون بگین. دوست دارم بدونم آدم های دیگه در مورد این قضیه چی فکر می کنن. 


نظرات 27 + ارسال نظر
sara جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ب.ظ http://zarrafeam.persianblog.ir

الان که گفتی دیدم اره واقعا اینطوره. مثلا شده یکی بهم بگه فلان رنگ رژ بهت میاد. اما نشده اگه حتی اون رژُ نزنم بهم بگه رژتو بزن. منظورم اینه اگه حتی دوست داشته باشه واسش مهم نیس حتما استفاده کنم
الان که خوب فکر میکنم انگار مردا شیک پوشی و هیکل وسشون مهم تر باشه. گرچه وقتی یکیو دوست دارن. این موضوع کمرنگ میشه و اونو همون جور که هس میخوان.

سر این موضوع با نیمو صحبت کردم. اون به صورت خیلی مسخره یه کدی داره که اسمش HBF هست! یعنی height ، body، face ! :))))))
ظاهرن در آخر فقط این سه مورد هست که براشون خیلی مهمه!

پرستو جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:52 ب.ظ http://esharee.blogfa.com

بنظر من این ارایشه اگه کاری هم بخاد انجام بده، همون جذب اولیه س. ینی توو نگاه اول مثلن اون برق لبه کار خودش می کنه، وختی لب جیوسی بنظر میاد سکسی تره لابد... بعد اما کمتر ادما/ مردایی هستن که به مرور زمان هم ارایش رو دوس داشته باشن... چه بدونم، شاید بخاطر اینکه وختی توو بغلشون داری غلت می زنی بعدش دیه اثری از هیچ کدوم از رنگا نیس. ینی بعد از اون که لذت رو می برن از تنت دیه لذته چیزه دیه می شه نه اون حجم رنگ و اینها...

شاید آرایش فقط یه ماسکه... یه ماسکه فقط برای اینکه ظاهرو حفظ کنه. وگرنه وقتی با مردی هستی... که می ره صورتشو چک کنه هر یه ساعت که آیا آرایشش مونده تو صورتش؟! و اگه نمونده ریفرشش کنه!

tani جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ب.ظ

manam tajrobeye har dosh ro daram. mardi bude k azam khaste hamishe ba arayesho tar o tamiz o booye atr o ina basham hata tuye rakhte khab va mardi ham bude k b in chiza hamiyat nemidade.vali dar kol fekr mikonam avali behtare.gheyr az in k b adam omid o ruhiye mide,chon kolan vaghti adam b khodesh mirese ruhiye migire,baes mishe k hes koni bhet tavajoh dare o in aaaalie.
albate ino ghabool daram k arayesh melak e ziba budan nist o chehreye tabiiye adam kheili bhtare.ama y buye atre khas,nakhoonaye khoshgel o zarif,ya hata bazi vaghta hamoon labe ghermez rang ya kalbasiye kamrang ebaes mishe k y khatere tu zehne marda unique bshe o hamishe sabt bsh.

نمی دونم چرا احساس می کنم اگر مردی بهم بگه آرایش کنم یا عطر بزنم... بهم بر می خوره! من دوست دارم کاریو که انجام می دم طرفم ببینه. مثلن متوجه بشه عطرمو تغییر دادم یا مثلن امروز یه رژ جدید زدم یا از بوی تنم متوجه بشه دارم یه بادی اسپلش جدید استفاده می کنم... اما دوست ندارم کسی بهم بگه این کارارو انجام بدم!

مهسا جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:02 ب.ظ http://porchouneh.blogsky.com/

ورون من آرایش چندانی ندارم یعنی هیچ وقت بلد نبودم آرایش کنم فقط یه ضدافتاب و رژ کمرنگ و در بعضی مواقع کمی توی چشمو سیاه کنم ...تمامی مردایی که به طرفم جذب شده بودن بیشترین علتشون سادگی صورت و آرایش نداشتنم بود و میگفتن که چقدر از صورت رنگ شده بدشون میاد و همیشه میگفتن بخاطر آرایش نکردنم پوست خوبی دارم ...و هنوزم روی اصلم پایدارم که آرایش کردن چیز خوبی نیست ...باید مقدارش خیلی خیلی کم باشه ...و تمامی مردایی که تو زندگیم دیدم از آرایش خوششون نمیومد

درسته ولی اگه آدم صورت خیلی قشنگی نداشته باشه و برای اینکه بتونه آدما رو جذب کنه نیاز به رنگ و لعاب اونم از نوع زیاد داشته باشه تکلیف چیه؟!

افسون جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ب.ظ

همیشه در مورد رنگ لباسام رنگ رژهام .. لاکهام و غیره ازش نظر خواستم...
یکبار که یکدفعه برگشتم و بهش گفتم این چیزا واست مهمه؟ دوس داری؟ و اون با لبخندی بهم خیره شده بود و جواب داده بود راستش رو بگم دوس دارم اما برام مهم نیستند... :)))))).... نمیدونم ی حرفی زد اون موقه خنده دار و بی ادبانه و .. به نظرم زسید اما به نظرم حقیقته:" میگن مردا ظاهر بینن اما بیشتر مردا از لباسها و رژها و و از رنگها دقیقا به اون چیزی توجه می کنند که این لباسا و رنگها در بر گرفتن یعنی دقیقن اصل تن عشقشون و تاکید می کنم تن "عشقشون" رو... :))))))))))"

بعله شاید برای عده ای اینطوری باشه و چون پارتنرشون بهش اهمیت می ده اونا هم برای این قضیه وقت صرف میکنن و همفکری می کنن.
من دوست دارم همیشه خودمو بذارم تو موقعیت طرف. مثلن مردهای زندگی من تقریبا همیشه در مورد نوع لباسی که می خوان بپوشن... عطرشون... زدن ریششون نظر خواستن... اما سوالی که برام پیش میاد اینه که آیا اونا به خاطر خودشون نظر می خوان یا اینکه من حساسیتم نسبت به این چیزها زیاده؟!

وروشکا جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ب.ظ http://pardekhaneh.blogfa.com/

بنظرم بیشترشون به اپیلاسیون وآرایش چشم اهمیت میدن ..منم دو تا رابطه عمیق داشتم وهردو مرد این رابطه ها، حرفای همین آقایون نیمو وپاریسو می زدند.اما راستشو بخوای تجربه دومم که با آدمم همخونه بودم بهم ثابت کرد که تو مهمونی وخلاصه جایی که دخترای آرایش کرده باشن،اگه تو ارایش نکرده باشی ،یکم بی محلی می کنن واینا...هرچند که تو اون لحظه هم اصرار دارن که تو بدون آرایش بهتری واینا...اخلاصه معادله دو مجهولین!!البته شاید برای من این شکلی بوده،نمیدونم..

به این موضوع خیلی فکر کردم! مقایسه!
مردها دوست دارن توی جمع پارتنرشون اوکی باشه. من اینو از روی تجربه م با پاریس می گم. یادمه حتی اگه شده ماهی چهارتا مهمونی هم می رفتیم... به خاطر حساسیت من سر اینکه دوست داشتم متنوع لباس بپوشم... حاضر بود واسه هر مهمونی یه لباس برام بگیره و یه وقتا هم بود که خودش تنها برام لباس می گرفت و انتخاب هایی برای می کرد که عجیب میومد ولی نشون می داد که دوست داشت من خاص باشم تو نگاه بقیه!

*ناتالی شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:27 ق.ظ http://natali.persianblog.ir/

اول تحلیلمو از موقعیت خودتون میگم: به نظرم چون تو به لحاظ ذهنی درگیر پاریس بودی با استرسهایی که معمولا برای بودن توی یک رابطه هست وارد فضای نیمو نمیشی و اون این شانس رو داشته که بتونه خودِ خودِ واقعی و بی نقابتو ببینه و من خوشحالم که اینقدر روانش سالمه که داره از زیبایی های واقعی و بکرت که به چشمش اومده بهت میگه. این خیلی خوبه از نظر من... در مورد آرایش کردن: روزهایی که من طبیعی ترم آقایون درو برم بیشتر سر به سرم میزارن. اینقدر متوجه شدم که چیزی که ما زنها رو جذابتر میکنه بیشتر اعتماد به نفس زنانمونه که باور کنیم واقعا زیباییم و مرحله ی دوم رنگ و لوازم آرایشمونه.

در مورد نیمو... راستش یه باری یه حرفی بهم زد که من وحشت زده شدم... بهم گفت که من می دونم تو تمام توانتو که برای رابطه هات می ذاشتی برای من و رابطه مون خرج نمی کنی! اما من فعلن به همینم قانعم و راضیم چون برای بدست آوردن همین اندازه هم خیلی زحمت کشیدم!
من وحشت زده شدم چون به نظرم اومد اون خیلی باهوشه و از چیزهایی که من تعریف کردم فهمیده من برای نفر قبلی چه کارها کردم که دیگه تمایلی به انجامشون ندارم. یه باری که وقتش برسه راجع به نیمو هم حرف می زنم...
"اعتماد به نفس"
بعله درسته!
به نظر می رسه ما از آرایش به عنوان ابزاری برای بالا رفتن اعتماد به نفسمون استفاده می کنیم! اما سوال اینجاست که مرز استفاده از این ابزار کجاست؟!

عسل شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:59 ق.ظ http://withgod.persianblog.ir/

سلام عزیزم ورونیک
اولا اینکه رمز پست پایینی رو اگه دوست داشتی و خصوصی برای خودت نیست رمزش رو به منم بده :)
ثانیا : من همیشه یه آرایش ملایم رو صورتم دارم
دقیقا حرف تو درسته و ما داریم زیباییهامون رو پررنگ تر نشون میدیم و به رخشون میکشیم , یه سری از مردها هم هستن که شدیدا ارایش دوس دارن یکی از فامیلای دور ما که خیلی هم ادم اهل نماز و روزه !!! هم هست زنش رو مجبور میکنه که ارایش فوق العاده غلیظ داشته باشه! به نظرم باید راجع به این قضیه از خود مردا هم بپرسیم که ایا ارایش دوس دارن یا چهره ی طبیعی یه زن رو .
از چند نفر بپرسیم و یه جمع بندی داشته باشیم.

یه قضیه ای که خیلی مشاهده کردم آرایش خیلی غلیظ تو زن هایی که حجاب دارند هست! یه جوری که حتی به نظرم خیلی هم تناقض داره.
راستش من تا به حال با مردی نبودم که بهم بگه آرایش کنم. اما خب سلیقه ها متفاوته. همون طور که من از مردهای ظریف خوشم میاد... و بعضی از زن ها ممکنه از مردهای خیلی بزرگ خوششون بیاد.

مایا شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.maya66.blogfa.com

سلام خیلی وقته کامنت نذاشتم برات:) اما این موضوعه خیلی جالبی بود...من به آرایش کردن عادت کردم ولی تا حالا کسی بهم اینو نگفته که بدون آرایش بهتری یا چرا آرایش می کنی ...ولی چیزی که هست اینه که وقتی خودمو تو آینه می بینم متوجه میشم که با آرایش بهترم ... وقتی بنظر خودت اینجوری جذاب ترم خب در نظر دیگران هم همینطوره ... راجع به رژلب...جالبه اکس بوی فرندم بهم می گفت دوس دارم وقتی با منی همیشه رژ لب قرمز بزنی :) عاشقه رنگه لب نمیشن ولی براشون این رنگها جذابه...چون مردها نمی تونن رنگی رنگی بشن و این رنگی بودنه ما هیجان زدشون می کنه :)

منم احساس می کنم با آرایش پرفکت ترم. کافیه فقط توی چشم هام رو کمی سیاه کنم و مژه هامو ریمل بزنم... از یه قیافه معمولی تبدیل به یه چیره وحشی می شم که خودم خوشم میاد!
"مردها نمی تونن رنگی رنگی بشن"
درسته! من خیلی به این موضو.ع فکر کردم!
اتفاقن احساس می کنم از این نظر خیلی کمبود هم دارن! هر چقدر ما مردهای قدرتمند دوست داریم... اونها زن های تمیز و شسته رفته که ظرافت دارند دوست دارن!

هانا شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:06 ب.ظ http://hanadays.blogfa.com

خب راستش منم هیچوقت با مردی نبودم که بهم بگه آرایش کنم و فکر میکنم خیلی براشون مهم نباشه.چون همیشه بهم اینو گفتن که بی آرایش خوشگلترم.
مسترم که همیشه میگه چهره ی طبیعیتو بیشتر دوست دارم.
اما فکر میکنم همشون به لباس اهمیت میدن و بارها شده که خواستم برم پیششون گفتن فلان لباست رو بپوش و این نشون میده که لباس خیلی براشون مهمه.

آره! لباس خیلی مهمه. حتی رنگ لباس ها!

عسل شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:34 ب.ظ http://withgod.persianblog.ir/

وای من ازون دسته زن هایی هستم که از مرد های هیکلی خوششون میاد
اصصصلا مردای ظریف تو دل من جا نمیشن :))))

من از مردهای معمولی خوشم میاد که خیلی کم بدنسازی کار کردن! شکم ندارن و بالا تنه شون یه مقداری برجسته ست. بازوهای معمولی و قوی ای هم دارن اما نه بزرگ.
قدشون؟ تمام مرد های زندگی من نهایتا 4-5 سانت از خودم بلندتر بودن. فقط به مدت کوتاهی با یکی دوست بودم که تقریبا 20 سانت ازم بلندتر بود.
منم قد بلندو دوست دارم اما فکر می کنم که طلسم شدم و قسمت من همین مردهایی هستن که فقط 4-5 سانت نهایتن از خودم بلندترن! :))))))))))

نیلوووو شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:18 ب.ظ http://the-pain.blogfa.com

ورون ِ عزیز تو واقعا خوشگل و جذابی.. چه با آرایش، چه بی آرایش...
تا به حال نشده کسی بهم بگه با آرایش جذاب ترم.. ولی تا قبل از مُ اونقدرا اعتماد به نفس نداشتم که بدون آرایش بیرون از خونه پامو بذار.. ولی الان اونقدری که با بودن کنار "مُ" اعتماد به نفسم بیشتر شده ، گاهی چند روز از هفته رو بی آرایش سرکار میرم.. نه اینکه مُ آرایش رو دوس نداشته باشه یا بگه احتیاجی نیست.. چون هر شکلی باشم همیشه ازم تعریف میکنه.. خودم به این درجه رسیدم که میشه بدون آرایش هم بیرون رفت

تو به من لطف داری نیلوی عزیزم :)
داشتن کسی که آدم رو هرجوری که هست بخواد یه خوشبختی بزرگه و من خیلی خوشحالم که تو این خوشبختی رو داری.
آخرهای رابطه مون با پاریس یه وقتا می شد که بهم گیر می داد که داری چاق می شی و اینا... راستش من از این حرفش خیلی ناراحت می شدم همیشه. برای اینکه همه می گفتن که من ابدا چاق نیستم و مردهای زیادی اطرافم بودن (حداقل در اون زمان) که معتقد بودن من هیکل خوبی دارم و حتی جذبم می شدن.
چیزی که من بودم انگار اون آدمو ارضا نمی کرد و اینها همه نشونه هاش بودن!
و اینکه به نظر من تو دختر زیبایی هستی عزیزم. می دونی که تعارف نمی کنم :)

وروشکا شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:49 ب.ظ http://pardekhaneh.blogfa.com/

دقیقا حرفی که (راجع به ارضانشدن یه مرد از آدم) در جواب کامنت نیلووو گفتی،قبول دارم!!حتی مثالی که آوردی..چون منم مرتب ورزش میکنم وهیکلم خوبه....حالا یه بحث دیگه هم من دارم واینه که من قیافه معمولی دارم! دانشگاه که میرم آرایش نزدیک به صفر دارم وعینک طبی میزنم..بیرونم آرایشم کمه چون دراین زمینه اعتماد بنفسم خوبه..اما یوقتایی که دپرس میشم وبرای خودم حسابی ارایش میکنم وبیرون میرم..اینقدر توجه می گیرم از مردای دورو برم که میمونم اون حرفارو باورکنم یا این رفتارارو!!!

به نظر می رسه آرایش فقط برای جذب اولیه نظرها لازمه اما کافی نیست. منظورم اینه که تو دراز مدت آیتم های دیگه ای مهم می شن و چه بسا جای آرایش رو هم می گیرن!

shin شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:57 ب.ظ http://rouzegarino.blogfa.com/

mamnoon bekhatere ramz azizam.
tahala hich nazari az bf ham rajebe dashtan ya nadashtane arayesh daryaft nakardam.faghat goftan kamtar behtare

وروشکا شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ب.ظ

آره حق با توئه!

محبوبه شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ب.ظ

http://www.faza2music321.com/modules.php?name=News&file=article&sid=12182
اینو دانلود کن ورون
مرد یعنی ایییییین وااااااااااااااااااااای
هراز گاهی چند وعده نظارش می کنم

اوه چه خوبه این :دی

محبوبه شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ب.ظ

راستی اگه میشه منم رمزو داشته یاشم

مسج کردم برات دختری :)

الی یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

برای منم همیشه سوال بوده یه سوالی که تهش به جواب قطعی نمیرسیدم هیچوقت مستقیم سوال نکردم که واقعا دوست داره من رو اکثرا با ارایش ببینه یا بی ارایش بعد همیشه با خودم فکر میکردم که من ترجیح میدم توی خونه همیشه صورتم یه ارایش ملایم داشته باشه در حد یه کرم و یه رژ ولی خوب همونم یه وقتایی سخته یعنی مرور زمان استفاده زیادش هم پوست رو داغون میکنه هم اعتماد به نفس ادم رو میگیره هم اینکه برای شخص مقابلت عادت میشه که تو رو دائما با این چهره ببینه. در نهایت یه وقتایی میشه که صورت من رو کاملا بی هیچ ارایشی میبینه منی که خودم انقدر حساس بودم الان یه جوری شدم که وقتی توی خونه کنارمه بیشتر وقتها بی ارایشم البته سعی میکنم همیشه لباسهای متنوع و قشنگ بپوشم و موهام مرتب باشن چون به نظرم مردها از ما انتظار ندارن که دائم جلوی اینه باشیم ولی دلشون میخواد همیشه مرتب و زیبا باشیم ولی خوب هیچوقت خودم دوست ندارم که با دن بدون ارایش برم بیرون یا توی جمع حاضر بشم چون بنظرم شاید دن من رو همه جوره چه با ارایش چه بی ارایش دوست داشته باشه و اصلن اون ایرداهای ظاهری که من توی خودم میبینم اون به هیچ وجه نبینه یا براش مهم نباشه اما واقعا مردها بیرون از خونه یه جورایی خود اگاه یا نا خود اگاه توی موقعیت مقایسه قرار میگیرن و خوب بعضی ها ممکنه این رو ظاهرا هم نشون بدن به قول وروشکا مثلا بی توجهی کنن یا تو حس کنی چشموشون بیشتر اینکه تو رو نگاه کنه نا خود اگاه روی کسایی زوم میشه که بیشتر از تو به خودشون رسیدن . و این توی اون لحظه میتونه خیلی ناراحت کننده باشه. کلا من به این نتیجه رسیدم که مردها هر چقدر هم که بخوان تهش نمیتونن توی بعضی عقایدشون با ثبات باشن خصوصا مسائلی که یه جورایی ربط پیدا میکنه به جاذبه جنسی برا همینم مردها خیلی بیشتر از زنها ممکنه بی وفا باشن یا دست به خیانت بزنن چون حتی توی دوست داشتنشون هم گاهی جاذبه جنسی به احساسشون غلبه میکنه. مثل خیلی وقتها که میبینم یه مردی پارتنرش رو خیلی عمیقا دوست داره اما در عین حال ممکنه روزی برسه که بدون انکه قلبا راضی باشه و بخواد بهش خیانت کنه

الی یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق.ظ

خوب واسه همین هم من حتی اگه ازم بخواد حاضر نیستم توی جاهایی مثل مهمونی یا چه میدونم قدم زدن توی خیابون حتی ااگه ازم بخواد . بگه کهه بی ارایش هم خوبم بی هیچ ارایشی برم .ولی اهل ارایش شدید و غلیظ هم نیستم چون میدونم که دن همیشه میگه چرا زنها انقدر ارایش میکنن وقتی مثلا میخوان برن عروسی عوض اینکه خوشکل بشن خودشون رو زشت میکنن یه عالمه کرم که رو پوستشون مونده و چشماشون رو فکر میکنن هر چی سیاه تر کنن و پر از سایه و ریمل قشنگ تر میش...ن جالبه انگار براشون جذابیتی نداره. کلا بهه این نتیجه رسیدم ما باید اکثر وقتا به جای ارایش غلیظ یه ارایش ملیح و کم رو داشته باشیم طوری که اصن نفهمن ارایش کردی این براشون جذابه

ایده ی خوبیه. منم توی چشم هامو سیاه می کنم ولی نیمو فکر می کنه هیچ آرایشی ندارم!

وروشکا یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:18 ب.ظ http://pardekhaneh.blogfa.com/

ببخشید بحث شما چون دغدغه منم بود باعث شد که پیگیرکامنت ها باشم.کامنت الی خیلی خوب بود!دست شما وایشون درد نکنه

یاس دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:55 ق.ظ http://dokhtareshaghel.blogfa.com

همه شون دوس دارن . اینو به جرات بهت میگم . شاید فقط یک درصدشون مثل نیمو فکر کنن .

با نیمو راجع بهش صحبت کردم. می گفت بعضی جاها هم آرایش نداشته باشم خوب هست. اما ظاهرن اونم از آرایش خوشش میاد

رونی سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ب.ظ

حقیقت اینه که مردم مملکت ما به خصوص مردهامون صورت پسند هستن و هر چند که تو ظاهر بخوان آرایش رو نکوهش کنن اما تو وجودشون تائید میکنن اینو، تجربه ای که من داشتم اینه که مردها تو درجه اول ترجیح می دن پارتنرشون صورت زیبا و پرفکتی داشته باشه و بعد از اونه که تیپ و لباس اهمیت می دن... من این واقعیت رو لمس کردم

البته که مهمه. برای خود من هم مهمه. من به عنوان یه زن خیلی هم آدم ظاهر بینی هستم. و فکر می کنم برای هممون این شکلیه که برامون مهمه مرده قیافه ی خوبی داشته باشه و لباس خوب بپوشه.
حالا احتمالن درجاتش متفاوته

شعله شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ق.ظ http://www.flame00.blogfa.com

ورون عزیز پست خیلی قشنگیه..کامنتا رو تا آخر خوندم..من همیشه فکر می کنم که قیافه م با آرایش جذاب تره هرچند که آرایش خیلی غلیظ نمی کنم ولی دوست دارم که چشمام همیشه خط چشم رو داشته باشه..بدون آرایش چشم خیلی مظلوم به نظر میام ..من دلم می خواد چشام وحشی باشن..ولی مرد زندگیم میگه چرا چشاتو اینجوری می کنی ؟حتا ازم خواهش می کنه اینکارو نکنم..از طرفی مامانم و هم جنسای خودم منو همیشه با آرایش تایید می کنن ..مامانم که اگه آرایش نکنم میگه سهیلا چرا اینجوری شدی؟ چرا رنگت پریده..؟مریض شدی؟..و از این صوبتا..

... جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:55 ب.ظ http://elahi-negahi.blogfa.com

من تو مردایی که دیدم هیچ کدومشون آرایشو دوست نداشتن. شایدم 1 جاهایی به کسی که آرایش داشتن نیگت کردن ولی تو دلشون بهشون خندیدنو بعدا بهام صحبت کردن راجع بهش. مردای اطراف من بیشتر به هیکل و بدن و وزن زن اهمیت میدن. به سلامت زن مثلا رسیدگی به پوست و ناخن و پوست پا و و صد البته لباس. لباس واسشون خیلی مهمه. اینو من تو مردای اطرافم دیدم. آرایش فقط جلب توجه میکنه البته نظر من و تجربیات من اینو نشون میده. پارتنر منم همیشه بهم میگه آرایش نکن تو بدون آرایش خیلی قشنگتری

cv یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام منم قبلا از رژ استفاده میکردم ولی الان یه ماه هست که دیگه از هیچ لوازم ارایشی برای بیرون رفتن استفاده نمیکنم حس میکنم که جامعه منو بهتر از قبل قبول میکنه شما هم امتحان کنید خودتون را از قید ارایش ازاد کنید خودتون باشید خیلی راحت تر میتونید زندگی کنید من از کارم راضی هستم

حنا یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ب.ظ

مشکل اینجاست که بجای اینکه برای خودمون زندگی کنیم داریم برای دیگران زندگی میکنیم!به میل اونا.
دوستم،سخت نگیر به خودت...به میل خودت گوش کن

SARA سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:55 ق.ظ

کاملا با همه نظر هاتون موافقم .شوهر منم میگه از لوازم ارایشی ااستفاده نکنم ولی کیه که گوش بده .والاخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد