ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

4 روزی می شه که از عملم می گذره. برای منی که اولین بارم بود، تجربه ی منحصربفردی محسوب می شه. عمل کردم و غده رو خارج کردن و فرستادن برای آزمایش که تا دو هفته ی دیگه جوابش میاد. دستمو بخیه و پانسمان کرده بودن و دیشب وقت داشتم که رفتم پیش دکترم که چکش کنه. اونم از عمل راضی بود. دستمو باز کرد. جای عمل خوبه. ده روز دیگه باید برم بخیه رو بکشه. منتها دستم به چسب حساسیت داده و زخم شده. به صورت ناجوری پوست روش کنده شده و باعث شده بود که این چند روزی که دستم پانسمان بود به صورت وحشتناکی تورم داشته باشه. تصور می کردم به خاطر عمل باشه اما بعد فهمیدم که نبود. 

در هر صورت فکر می کنم عمل خوبی بود. کسیانی که دوستشون دارم هم در کنارم بودن. 

امروز دیگه اومدم سرکار. صبحی دستم اذیت می شد اما الان فکر می کنم بهتر شده دیگه. قیافه ش از اون چیزی که فکر می کردم هم بهتره که باعث می شه مطمئن باشم ارزششو داشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد