ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

من اینجا یه مشکلی دارم و اون هم تو ثبت پست هست. مدتیه بلاگ اسکای مشکل پیدا کرده و جالبه که هیچ جا هیچ مطلبی در این مورد پیدا نمی شه که حداقل خود بلاگ اسکای اعلام کنه داره رو این مشکل کار می کنه! نمی دونم چی کار کنم. هزار تا پست نوشتم که نتونستم پابلیششون کنم.

فعلا تو تلگرام یه جایی دارم. اگه دوست داشتین بیاین :)

telegram.me/dancerintherain

نظرات 4 + ارسال نظر
ژوان سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 04:40 ب.ظ http://candydays.blogsky.com

ورون کار خیلی خوبی کردی که چنل زدی ، منم از بس این بلاگ ها اذیت کردن مدتیه که دارم تو چنل مینویسم
البته بلاگر بودن واقعا یه چیز دیگه س :)

رونی سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:38 ب.ظ

من تلگرام ندارم اصلا، این جدیدنا فک میکنم این چیزا ادما رو تو روابط تنبل می کنه،ادم خیلی در دسترس میشه ،مث که همیشه تو کمدشون باشی و اونا کافیه در کمداشونو باز کنن تا یه نیم نگاهی بهت بندازن،واست تلاشی نمی کنن،دلشون دیگه واست نمیره،پر نمیکشه ،چون همیشه تو دسترسشونی،البته که خوبیای خودشو داره من اما از اونام که شمعو به برق ترجیح میدم !حالا اینهمه صغری کبری چیدم که بگم خیلی حال میکنم وقتی به قصد خوندنت میشینم پای پی سی ... کمرنگ نشو اینجا

دختر شهر باران چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:14 ب.ظ

ممنون که جای جدیدت رو معرفی کردی. ولی خواهشا وبلاگ نویسی رو ترک نکن. حال و هوایی که تو وبلاگ هست، اصلا تو شبکه های اجتماعی نیست. من خیلی ناراحتم که بیشتر وبلاگ نویسا سوییچ کردن به تلگرام و اینستا و ... . اون موقعها که جوون تر بودیم، وبلاگ خونی واقعا تفریح جذابی بود. حیف که خیلی کمرنگ شده.

سپیده چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 12:50 ق.ظ

تولدت مبارک ورون ارزوی سلامتی،کار خوب و رضایتمند با یه جیب پر از پول با دلی که از عشق لبریزه کنار همسری که همیشه ازش راضی هستی واست دارم امیدوارم صدای خنده هات تو گوش دنیا بپیچه و از جوونی و زندگیت لذت همیشگی ببری این ششمین سالیه که تولدتو بهت تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد