ورونیک

in new place

ورونیک

in new place

دارچین خوشبو

امروز صبح که رفتم روی ترازو... شاکد شدم. ترازو یه عدد خوبی رو نشون داد که الانم هنوز حس می کنم ترازو خراب شده و نباید درست باشه! خیلی خوب بود خیلی.

کات کردن برنج و نون و ورزش کردن داره روم جواب می ده. چی مسرت بخش تر از این می تونه باشه؟!

وقتی دوباره مثل قبل بشم انگاری که می رم تو آسمونا! هیچی برام لذت بخش تر از این نیست که از ظاهرم راضی باشم. راستشو بخواین دوست ندارم به خاطر ازدواج کردن، تبدیل به یکی از زن های چاقی بشم که می شناسم. برای من ظاهرم خیلی اهمیت داره. و وقتی ازش راضی باشم، کلن نسبت به زندگیم حس بهتری پیدا می کنم.

البته مدت طولانی ای طول کشید تا من بتونم تو زندگیم جا بیفتم و کارارو با هم هماهنگ کنم. الانم می دونم کمتر زنی می تونه 14 ساعت بیرون از خونه باشه و تازه وقتی از راه می رسه ورزش کنه. غذا درست کنه. خرید کنه، خونه رو تمیز کنه، ظرف بشوره، فیلم ببینه و یا موسیقی گوش کنه و برای همسرش وقت بگذاره... اما من یکی از اونام و برای اینکه بتونم موفق بشم هر چقدر که لازم باشه تلاش می کنم.

می خوام الان سه تا از نوشیدنی هایی که ازشون استفاده می کنم رو باهاتون شر کنم. بلخره اینجا یه 20 تا خواننده داره هنوز که تو پستای قبلی اعلام حضور کردن... :)

من صبحا ناشتا یه معجون می خورم که میکس پودر دارچین، یه قاشق چایخوری عسل، یه لیمو ترش و آب داغ هست.

خیلی خوشمزه ست. مزه ی ترش لیمو و شیرینی عسل کنار هم خوب درمیاد. دارچینم که یکی از بوهای مورد علاقه م هست.

این معجون خیلی خوبه و چربی سوزی خوبی تو ناحیه شکم داره.

من ساعت 11 اینا تقریبن... برای خودم چای سبز دم می کنم. توش یه چند تا گلبرگ بهارنارنج خشک می ریزم. با یه مقدار زنجبیل تازه و مقداری هم دارچین. می تونین توش لیمو ترش هم بریزین اما من نمی ریزم چون فشارم رو میاره پایین. تو این هوای سرد... دارچین و زنجبیل تو گرم موندن خیلی کمک می کنن.

من برای خودم دیتاکس واتر هم درست می کنم. یه عالمه دیتاکس واترهای خوشمزه وجود داره که با یه سرچ کوچیک تو اینترنت می شه کلی رسپی ازشون گیر آورد. من اغلب از اسلایس های لیموترش، نعنا، خیار و آب استفاده می کنم. می تونین باز توش دارچین هم بریزین.

دیشب رفته بودم دوش بگیرم... وقتی اومدم دیدم پاریس هم اومده. برام یه متر خیاطی خریده بود که نداشتم. می خواستم سایزامو بگیرم و پیشرفتم رو متوجه بشم. خیلی خوشحال شدم که اونم داره بهم کمک می کنه و تو ذهنش هست که هدفم چیه.

با وزنی که امروز ترازو بهم نشون داد... حس می کنم کارم اونقدرا هم سخت نباید باشه. مگر اینکه کاهش وزنم یهو استاپ شه. گرچه I'm ready to fight for it! :)
نظرات 10 + ارسال نظر
دختر شهر باران چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:56 ق.ظ

خیلیا به من میگن فکر میکردیم لااقل بعد از ازدواجت چاق شی، اما همونی هنوز!! من که راضیم. البته یه ذره هم راه داره چاق شم. فقط یه ذره ها. همین حالت باربی گونه رو دوست دارم. البته لازم به ذکره من لاغر مردنی نیستم ها!!
یه جذابیت خاصی تو نوشته هات هست که بعد از این همه سال و چند بار عوض شدن آدرست و گاهی اوقات وقفه افتادن بین نوشته هات، هنوزم هر روز چک میکنم که پست جدید گذاشتی یا نه و همچنان میخونمت و از صمیم قلبم لذت میبرم.

واقعا خوش به حالت :)

پریا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 12:34 ب.ظ

دمت گرم. من مربی پیلاتسم. اگه پیلاتس کار کنی عالی نتیجه می گیری

پرسه چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 07:26 ب.ظ http://galexii.blogfa.com

چقدر من دنبال نوشیدنی جدید بودم برای جیم. بسیار هم مچکرم :ایکس

فاطی چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:49 ب.ظ

کلیییی خوشحال شدم برات،کاملا میفمم چه حسی داری خودمم امسال تابستون درگیرلاغر شدن بودم قشنگ میفمم کم شدن عدد رو ترازو چه حسی میده،ادامه بده دوست پرانرژیه من

عسل جمعه 7 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:24 ق.ظ

ورون عزیز منم اینجارو میخونممم

تو پست قبلی اعلام حضور نکردم:))

دختر شهر باران شنبه 8 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:10 ب.ظ

ورون جان، میشه دستور پاستاهای خوشمزه و چرب و چیلیت رو برامون بذاری؟

حتمن :)

میلو شنبه 8 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 03:30 ب.ظ

تبریکات ویژه :)

من وقتایی که میرم میدوام اون نوشیدنی اول (دارچین و لیمو) رو استفاده میکنم....

مهتاب شنبه 8 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:49 ب.ظ

این روحیه ی پرفکت طلبیت رو ستایش میکنم واقعا و بیشتر از اون تلاش و اراده ای که در این راه داری رو تحسین میکنم.مطمئنم تا 8 دی به وزن ایده آلت رسیدی

یاس یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 08:32 ق.ظ

ینی صبحانه رو کلا حذف کردی، و همین نوشیدنی میشه صبحانه؟ ناهار هم فقط نوشیدنی؟

نه گفتم که میوه می خورم بجای صبحانه. اما قبلش یه نوشیدنی می خورم. دوباره ساعت 11 اینا هم چای سبز می خورم. ناهارم می خورم

مهسا سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.monika1987@yahoo.com

ورون چقدر خوشحالم که حالت خوبه و خوشحالی کنار عشق زندگیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد